Gravatar

#191 duuk74 13 år siden

Desværre lidt for seriøst for mig, men det lyder ellers spændende. Håber du finder en god anmelder :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#192 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: I dag lander fredagens anmeldelse af filmen 'Southern Comfort' (1981) noget tidligere end vi plejer, og du tænker nok allerede "Hvad er den nu af! Det her er jo ikke horror?!" Det har du på sin vis også ret i. Men som der står i beskrivelsen af bloggen, så vil der fra tid til anden komme anmeldelser af film fra andre genre, end lige den allermest bloddryppende. Når det er sagt, så er filmen stadig et yderst skræmmende bekendtskab. Du kan læse anmeldelsen af Walter Hill's sump-shoot-'em-up lige her. Der har været overaskende stor interesse omkring at blive tilknyttet min ydmyg lille film-blog som skribent, men jagten blæser stadig derudaf, og du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig. Læs mere om dette lige her!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#193 rammy 13 år siden

NYHED: I dag rundede bloggen en milepæl. 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' ramte nemlig 10.000 sidevisninger på www.sorensencinema.blogspot.com! Desværre er tallet ikke helt præcist, der var nemlig 14 dage hvor at statistik-værktøjet var offline på grund af en fejl hos blogspot.com. Jeg tror at 10.000 sidevisninger er ok for en dansk blog med en lidt snæver målgruppe som b-film og horror og jeg vil forsætte jagten på flere besøgende, og på at udbrede kendskabet til bloggens eksistens - hjælp gerne til med dette, kære læser. Stor tak til alle der har hjulpet og støttet op om projektet. Læs hele nyheden her. Jeg kan også afsløre at en masse nye spændende tiltag er godt på vej...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#194 rammy 13 år siden

Nyhed: Jagten på nye anmeldere er nu slut. De nye ansigter vil blive præsenteret her på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' d.01/11-2011. Samme dag søsættes en ny underside på bloggen, hvor I vil kunne læse individuelle præsentationer af alle anmeldere tilknyttet. Jeg glæder mig utrolig meget til samarbejdet og de nye anmeldere er alle yderst kompetente og velkendte ansigter fra den danske og internationale blog og films-site scene. Læs hele nyheden her.
Gravatar

#195 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Der var ikke mange der gad at læse om 'Southern Comfort' og jeg forstår et vink med en kødøkse, så denne fredag er vi tilbage på den blodrøde horror-highway! Jeg kaster mig nemlig over den helt nye og efter sigende meget grumme og kontroversielle horror-film 'The Woman'. Filmen er blevet til i et samarbejde imellem instruktøren Lucky McKee og horror-forfatter med stort H, Jack ketchum. Filmen skabte en del ballade på dette års Sundance Film Festivalen - så lad os da få undersøgt what's the fuzz is all about. Du kan læse anmeldelsen af 'The Woman' lige her.
Gravatar

#196 rammy 13 år siden

Jeg kom til uploade en fejlfyldt version af anmeldelsen af 'The Woman' og det beklager jeg meget. Det var den forkerte version jeg kom til at udgive. Dette skulle nu gerne være blevet rettet.
Gravatar

#197 duuk74 13 år siden

En ucensureret anmeldelse? Den må du meget gerne smide op igen så!
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#198 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes en eller to karakterer for højt til The Woman... den er bedre end May no doubt, men den har altså sine problemer hovedsageligt i instruktionen rundt omkring. Instruktørens bedste film er stadig Red for mig. Den er tilgengæld også fantastisk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#199 rammy 13 år siden

#196: Fik uploadet den tekst jeg ikke havde læst korrektur på :/

#198: Smag og behag. Jeg syntes at det uden tvivl er hans bedste film. Hvis man ikke har læste de to bøger, kan det godt forsvares at trække en "Pinhead" fra scoren.
Gravatar

#200 Lord Beef Jerky 13 år siden

#199 Jeg har ingen intentioner om at læse bøger for at gøre en film bedre.

Hvad synes du så om Red? For mig er det en utrolig gennemført film, som på trods af sit emne aldrig forfalder til simple løsninger og typisk sentimentalisme. Umiddelbart siger jeg:

May - 3/10
Red - 8/10
The Woman - 6/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: