Jo, men måske også lidt for oplagt at anmelde lige netop Black Christmas. Det er jo en klassiker, som alle stor set kender i forvejen. For ikke at det skal blive for forudsigeligt vil vi hellere prøve at hive nogle lidt nyere eller lidt mere ukendte titler frem (minus Childs Play). Du kan se hvilke titler det drejer sig om via denne nyhed: http://sorensencinema.blogspot.com/2011/12/nyhed-f...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Jeg har skam allerede luret på de kommende anmeldelser, og er faktisk pænt tilfreds med at du/I netop tager de mere ukendte titler frem. Ser især frem til Rare Exports...
Jeg er selv ret glad for remaket. Den er klam, ulækker og ret creepy til tider...I like it.
Beklager hvis du synes jeg spammer din tråd rammy. Sorry.
Du spammer bestemt ikke - al snak om horror-film er velkommen her i tråden :) Det kunne selvfølgelig være sjovere hvis I skrev direkte inde på bloggen ;)
Jeg har ikke set remaket af Black Christmas, men jeg har hørt at det er noget af det værste og mest fornærmende ringe nogensinde...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Ja der var en film som var ringe. Er du da helt fjollet en omgang hø. Den har nærmest intet med den originale film at gøre, og bryder zombiekonventioner på de mest fjollede måder (eksempelvis ved at opfinde en vegetarzombie, hvilket nok er det dummeste jeg endnu har hørt). Skuffende, skuffende, skuffende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#241 rammy 12 år siden
#242 misuma 12 år siden
#243 rammy 12 år siden
#244 Lord Beef Jerky 12 år siden
#245 misuma 12 år siden
Jeg er selv ret glad for remaket. Den er klam, ulækker og ret creepy til tider...I like it.
Beklager hvis du synes jeg spammer din tråd rammy. Sorry.
#246 rammy 12 år siden
Du spammer bestemt ikke - al snak om horror-film er velkommen her i tråden :) Det kunne selvfølgelig være sjovere hvis I skrev direkte inde på bloggen ;)
Jeg har ikke set remaket af Black Christmas, men jeg har hørt at det er noget af det værste og mest fornærmende ringe nogensinde...
#247 Lord Beef Jerky 12 år siden
#248 misuma 12 år siden
Det kan man sige om "Day Of The Dead"-remaken, men IKKE om den nye version af "Black Christmas". Jeg håber du giver filmen en chance en dag.
#249 rammy 12 år siden
Jamen, så giver jeg den chancen - jeg er altid åben overfor en horror-anbefaling :)
#250 Collateral 12 år siden
Ja der var en film som var ringe. Er du da helt fjollet en omgang hø. Den har nærmest intet med den originale film at gøre, og bryder zombiekonventioner på de mest fjollede måder (eksempelvis ved at opfinde en vegetarzombie, hvilket nok er det dummeste jeg endnu har hørt). Skuffende, skuffende, skuffende.