Gravatar

#251 misuma 12 år siden

Den originale Black Christmas er lidt af en overset perle. Vi har her en ældre film som tør at skille sig ud fra andre horror/slashers fra samme guldalder ved IKKE at være så pokkers grafisk, men formår at skræmme blot ved at antyde.

Det samme kan ikke siges om remaket fra 2007, hvor der visuelt ikke spares på voldsscenerne og andre seværdigheder, så vær' forberedt på et mere moderne take på grundmaterialet.

Original 5/6

Remake 4/6 (En karakter jeg nok står lidt alene med, men pyt)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#252 rammy 12 år siden

Lyder spændende. Især fordi at jeg er helt enig med dig omkring den originale Black Christmas fra 1974. En film som forresten kan købes for ca. 30 kr.- på play.com - hvis man er gået hen og blevet nysgerrig og vil ha' lidt jule-horror hjem til skærmen.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#253 rammy 12 år siden

TILBUD: Er du ved at gå i panik over manglende julegave-indkøb og dovne familiemedlemmer der bare ikke gider at få nosset en ønskeliste sammen? Slå koldt vand i blodet for vi kommer dig undsætning - især hvis du er på gavefod med en filmfreak eller to. Her finder du 14 forslag til de hårde pakker under træet, alle proppet med blodig horror og slibrig grindhouse underholdning!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#254 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Velkommen til vores anden segment i december's jule-horror-special! Vores jule-kyndige anmelder Jesper Pedersen har fyldt ølkrusset med glohed gløgg og kigget på den spritnye og meget ventede og ikke mindst meget finske evil-santa-film; 'Rare Exports: A Christmas Tale'. Kan norden holde den gode stil med vellykkede gyser og horror-film? Find svaret her. Kast også et blik på vores 14 gory og grusomme gaveideer lige her
Gravatar

#255 misuma 12 år siden

^^

Lyder godt, må vist købes indenfor den nærmeste fremtid.

Checkede dine/jeres anmeldelser igennem, men fandt hverken Madman, Sleepaway Camp eller Intruder. Blasfemi!

*wink wink*
Gravatar

#256 rammy 12 år siden

misuma (255) skrev:
^^

Lyder godt, må vist købes indenfor den nærmeste fremtid.

Checkede dine/jeres anmeldelser igennem, men fandt hverken Madman, Sleepaway Camp eller Intruder. Blasfemi!

*wink wink*

Mon ikke at de kommer med tiden ;)
Gravatar

#257 misuma 12 år siden

Jeg driller bare, jeg kan naturligvis ikke forvente at alle ser og anmelder nogle af mine tvivlsomme perler.
Gravatar

#258 rammy 12 år siden

misuma (257) skrev:
Jeg driller bare, jeg kan naturligvis ikke forvente at alle ser og anmelder nogle af mine tvivlsomme perler.

Jeg har nu set dem alle og har dem også stående på hylden :)
Gravatar

#259 rammy 12 år siden

NYHED: Kom til forpremiere på den meget roste britiske horror-film 'Kill List' i Gloria. Vil du også støtte op omkring de små biografer og samtidig se en spændende genre-film? Så læs mere her.
Gravatar

#260 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Så er vi nået frem til tredje segment i december's jule-horror-special! Denne gang er der knap så meget julemand og en del mere lemlæstelse når Claus Reinhold kigger på den snuskede video nasty 'The Dorm That Dripped Blood' fra 1981. Anmeldelsen kan du læse her.

Skriv ny kommentar: