Gravatar

#11 nakalay 22 år siden

#9 Hvor kan jeg finde disse ting, du nævner?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#12 DarkLight 22 år siden

Du går inden under army of darkness og følger et andet link videre.

Noget med more information.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 nakalay 22 år siden

#12 Ja, der er et link under Army of Darkness, men det kan jeg ikke bruge til meget, eftersom jeg allerede har fundet ud af, hvilken udgivelse jeg skal købe :)

Mht. Evil Dead er jeg lidt i tvivl. Latexudgaven - buler den udad? Den er jo lidt ubrugelig hvis den ikke kan stå i række ved siden af de andre. Hælder i hvert fald lidt mere til 100-kroners-udgivelsen.
Gravatar

#14 filmz-Seth Geko 22 år siden

#4 Pænt kulte film du finder frem der.

#5 Ichi The Killer er da en alt for fed film, den siger godt nok ikke så meget om noget, men den er da mega griner og genial.

Tjek Http//:www.absurd-online.dk de har nogle mega fed film, specialiceret i den slaks som du nu vil have. (tjek f.eks. brother, cannibal holocaust, cannibal ferox, day of the dead, junk eller zombie.

Og så lige til sidst så er det slet ikke for meget at give for re-animator, når man tænker på den version du får. den er da for fed.
Gravatar

#15 El vez 22 år siden

#13 ja det er latex, men den kan godt stå på en hylde.

Du må nok selv træffe beslutningen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 coolflash 22 år siden

#7 - Så lige ReAnimator for en lille uge siden. Den kan klart anbefales!! En rigtig lille filmperle imo.

Men, det er jo dine 200 kr... , )
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#17 nakalay 22 år siden

#14 Tak for de gode råd.

#15 Jeg synes bare jeg læste i en eller anden tråd, at den stod skævt eller noget i den stil. (er næsten sikker på, det var den)

#14+16 Ok, så bliver jeg jo nødt til at punge ud ;)
Gravatar

#18 filmz-Seth Geko 22 år siden

Selv tak, det var så lidt. Det er sgu altid hyggeligt med nogle der har intresse, inden for samme ting som en selv.
Gravatar

#19 filmz-phalanx 22 år siden

#14 jeg overvejer at købe junk, har du set den og er den pengene værd
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#20 filmz-Seth Geko 22 år siden

har det svære ikke fået set den men vil satme gerne, meeen jeg tror sguda ellers den er meget fed. Der er oxo Versus det er vist lidt den samme stil, den er ivært fald fed.

Skriv ny kommentar: