Jeg er tilfreds med at der er nogen der kan følge mine tanker :) Jeg er glad for at jeg har billeter igen til på mandag, så kan det være at jeg får sat nogen flere ting på plads i mit hoved. Det hjalp helt sikkert også da jeg så reloaded for 2. gange i biografen et par dage senere, opdage mange nye ting.
- Hvad laver Merovinern og Persefone egentlig i den film? Skulle den skide frøspiser ikke have haft nogle kindheste af Neo? Og hvorfor nævner Trinity ikke noget om at Persefone kyssede Neo? Hvor er albinotvillingerne? Morpheus/Niobe/Lock?
- hvad sker der med Neos drømmeri - i den anden var det en stor del af filmen men her er det væk?
- hvad sker der med alle de mennesker Smtih har overtaget - dør de i desert of real? Hvor er alle de normale mennesker i matrix da de ændrer den til paradis og ville de ikke blive lidt mistænksomme over at deres baghave nu ligner edens have?
- Bane lavede ikk en skid andet en at føre Neo blind så kan bevise han kunne se uden øjne - ikke andet - skuffende...
- hvorfor er oraklet pludselig tilbage efter at Neo og Smith er smeltet sammen igen?
altså..menneskene var jo alle "smiths" hvis jeg fortolker det rigtigt.. (eller de blev det i hvert fald), og når alle smiths dør kommer menneskene igen - ergo, Oraklet kommer tilbage..
de andre kan jeg ikke rigtig se nogen løsning på... men så kommer vi jo bare tilbage til kritikken af 2'eren og 3'eren.. der er ikke nok svar og det hele står alt for uklart..
nogle ting jeg var i tvivl om:
Hvad lavede Togmanden?..hvorfor var han med?.. ja altså..han kørte rundt med programmer eller noget (nogen der kan bringe lys over dette emne?), men ellers er der sgu ikke meget ved ham.. og så kommer vi self. også til pigen..
var der kun 2 skibe tilbage eller hvordan?.. the locos og det andet.. hvor blev de andre af? (eller blev de smadret i 2'eren ( ja, den er langt væk)).. og de havde vel også EMP'er? så hvis den ene nu fyrede sin emp af..og de andre stod på lur til de sidste kom... ja, jeg fatter det sgu ikke..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Og hvorfor HULEN har de ikke en FASTMONTERET EMP i den hangar??? Sluk for alle deres egne maskiner, og vent til sentinels dukker op... FLASH, hurra, vi har vundet!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Yes.. Zion kampen er fed (de første 5min) men fuldstændig pointless. Man kunne også undre sig over hvorfor ikke bare 1% af sentinelerne ventede et stykke væk og kunne rykke ind i tilfælde af at hovedstyrken blev EMP'et.
#14 Alle de personer Smith har opslugt bliver vel sat fri da han dør ?
#15 Togmanden er til for at føre den næste Messias (i dette tilfælde, den lille pige) over i den rigtige verden. Det betyder at de oprindeligt er programmer - og holder også i teorien om at der skal være en Messias for at de kan køre hele molevitten én gang til... *suk*
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 Skobbolop 21 år siden
det lyder dog meget godt :D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 CoreDex 21 år siden
Jeg er glad for at jeg har billeter igen til på mandag, så kan det være at jeg får sat nogen flere ting på plads i mit hoved. Det hjalp helt sikkert også da jeg så reloaded for 2. gange i biografen et par dage senere, opdage mange nye ting.
#13 Kalle Ferm 21 år siden
Du er vist inde på noget af det rigtigt der!
Jakob
#14 21 år siden
- Hvad laver Merovinern og Persefone egentlig i den film? Skulle den skide frøspiser ikke have haft nogle kindheste af Neo? Og hvorfor nævner Trinity ikke noget om at Persefone kyssede Neo? Hvor er albinotvillingerne? Morpheus/Niobe/Lock?
- hvad sker der med Neos drømmeri - i den anden var det en stor del af filmen men her er det væk?
- hvad sker der med alle de mennesker Smtih har overtaget - dør de i desert of real? Hvor er alle de normale mennesker i matrix da de ændrer den til paradis og ville de ikke blive lidt mistænksomme over at deres baghave nu ligner edens have?
- Bane lavede ikk en skid andet en at føre Neo blind så kan bevise han kunne se uden øjne - ikke andet - skuffende...
- hvorfor er oraklet pludselig tilbage efter at Neo og Smith er smeltet sammen igen?
#15 Skobbolop 21 år siden
de andre kan jeg ikke rigtig se nogen løsning på... men så kommer vi jo bare tilbage til kritikken af 2'eren og 3'eren.. der er ikke nok svar og det hele står alt for uklart..
nogle ting jeg var i tvivl om:
Hvad lavede Togmanden?..hvorfor var han med?.. ja altså..han kørte rundt med programmer eller noget (nogen der kan bringe lys over dette emne?), men ellers er der sgu ikke meget ved ham.. og så kommer vi self. også til pigen..
var der kun 2 skibe tilbage eller hvordan?.. the locos og det andet.. hvor blev de andre af? (eller blev de smadret i 2'eren ( ja, den er langt væk)).. og de havde vel også EMP'er? så hvis den ene nu fyrede sin emp af..og de andre stod på lur til de sidste kom... ja, jeg fatter det sgu ikke..
#16 azathoth 21 år siden
#17 El vez 21 år siden
#14 Alle de personer Smith har opslugt bliver vel sat fri da han dør ?
#15 Togmanden er til for at føre den næste Messias (i dette tilfælde, den lille pige) over i den rigtige verden. Det betyder at de oprindeligt er programmer - og holder også i teorien om at der skal være en Messias for at de kan køre hele molevitten én gang til... *suk*
#18 Skobbolop 21 år siden
#19 El vez 21 år siden
#20 Skobbolop 21 år siden