Gravatar

#11 commy 21 år siden

Stir of Echoes

Hvor pigen pludselig sidder ved siden af Kevin Bacon (første gang han ser hende).
Gravatar

#12 chandler75 21 år siden

"6th Sense"

Hvor "moren" pludselig vender sig om med overskårede håndled...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 chronaden 21 år siden

"The Others"

der hvor skabet blir åbnet af hende den gamle dame!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Rødt Chok

Tja jeg har flere fra da jeg voksede op, men det første rigtig store kom da jeg som 10 årig så Rødt Chok slutscenen, hvor Donald Sutherland løber rundt efter, hvad han tror er sin lille datter, men viser sig at være en morder, som skærer halsen over på ham.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 filmz-Koenig 21 år siden

Det samme som derb (signs)

fandme spooky
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#16 filmz-Martin Schou 21 år siden

Alien ... første gang jeg så den (har nok været omkring 10) ...

sidder i stuen sammen med min storebror og mine forældre og ser den. På et eller andet tidspunkt hopper en alien ud mod kameraet og min mor (der har et indbygget chikane-gen til den slags) lige griber om min arm ... jeg var nok ~½ sekund fra at dø!
I'm not left-handed either.
Gravatar

#17 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Er enig med KS... den sene hvor sadako kommer ud af TV'et i The Ring.... Aldri har jeg været så tæt på at slukke en film... og gæmme mig i et skab...

Men oxo Wishing Stairs der hvor Ji-seong gæmmer sig i skabet... og hendes "onde" venide Kim so-Hee så pluselig sidder ved siden af hende og vifter med arme og ben^^...

Puhh ha... men kan sgu godt blive afhænig af det shit...

#18 Patriarch 21 år siden

Synes nogle af de ting i nævner er mere gys, end egentlige chok?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 filmz-Diller82 21 år siden

The grudge:

Slutscenen, måske ville folk ikke kalde det for et chok, men jeg følte slutscenen som et ca. 10 minutter langt chok. havde jeg set en lille japansk dreng på vej hjem havde jeg kørt ham over...
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#20 dvjik 21 år siden

Hvis det er et chok, så er det nok Jurassic Park der hvor hun er nede i bunkeren for at få systemerne op at køre igen.

Men største gys er nok der med alienen til den brasilianske børnefødselsdag i signs.
Ellers det meste af den sidste halve time i Dark Water.
Og den gamle mand i elevatoren i The Eye.

Skriv ny kommentar: