Gravatar

#21 Skovstur 21 år siden

Stephen Kings IT første del

Så den da jeg var 10år og ødelagde min nattesøvn flere måneder efter...
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#22 Corgan 21 år siden

Cujo - flere steder i filmen. >Spoiler>Specielt da den kommer ind af vinduet til sidst .

What Lies Beneath - øhh.... kan ikke huske hvor i filmen, men den gav bestemt nogle gode chok.

Signs - hvor hunden pludselig bliver sur.

The Ring (US) - i starten hvor pigen sidder i skabet med åben mund.
Gravatar

#23 filmz-lbw 21 år siden

Enig i de fleste af ovenstående...

Carrie - slutningen...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#24 filmz-Zitter 21 år siden

Yes #23 fik også et kæmpe chok i slutningen af Carrie, hele filmen er altså også lidt creepy, så den alene midt om natten i en kælder.

Også da jeg var i biografen og se Evil Dead, fik jeg et kæmpe chok der hvor der lige kommer et par hænder gennem døren. På trods af at jeg vidste det ville komme.
Gravatar

#25 ks 21 år siden

#22, kan godt følge dig med pigen i skabet, hold da kæft det var uhyggeligt! :)
Gravatar

#26 filmz-Seth GekOo 21 år siden

#22 - #25 synes nu det virker bedre in The Ring(JP)... men det er jo vær sin smag...

#27 filmz-derb 21 år siden

En til:

GODSEND:
Hvor moderen ligger i sengen og hun vågner og drengen står ved siden af, men det er mest pga. de der høje skrigelyde der kommer (som der nu altid gør når det skal være skræmmende). Havde forventet at drengen ville stå der, men sgu ikke at den der syge lyd ville komme.
Nok mest fordi der var noget stille baggrundsmusik og så kommer den der lige og så fortsætter det stille baggrundsmusik lige bagefter.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#28 Michael Andersen 21 år siden

"The Exorcist III"

Scenen på hospitalet om natten. Den hvor sygeplejesken hører en underlig lyd som hun undersøger. En relativ lang scene hvor man forventer at der kan og vil snart komme en chokeffekt. Intet sker, men lige som man tror at scenen er en narresut - zoomer kameraet meget hurtigt ind på en skikkelse som er iført et lagen og har et kæmpe sakseinstrument rettet mod nakken af den snart hovedløse sygeplejeske.

Kan stadig få et sug i maven, bare af at tænke på den scene :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#29 El vez 21 år siden

#27 Den film er bare proppet med billige scares. En af de mest uinteressante og u-uhyggelige gysere jeg har set..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#30 filmz-lbw 21 år siden

Pet Sematary:
Der hvor ungen ligger under sengen og snitter hende i haserne med en skalpel, da hun går forbi.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: