Skriv her det største chok en film har givet jer. Denne tråd vil indholde *SPOILERS*
Derfor bedes folk først skrive filmens titel, således man kan springe indlæget over hvis man ikke har set filmen. Here goes
TAKING LIVES:
Scenes hvor hun lægger sig i sengen og lige som man falder til ro og uhyggen har lagt sig lidt bryder han op igennem sengen. Har aldrig fået så stort et chok i mit liv! :D
# 4 Hehe, det er sjovt du nævner den. Jeg overtalte min lillesøster til at se den forleden dag, og det gav også et kæmpe spjæt i hende da den scene kom...
Det er forøvrigt ikke politimanden men haj-eksperten (Richard Dreyfus) der får sit livs chok.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Patriarch 21 år siden
Derfor bedes folk først skrive filmens titel, således man kan springe indlæget over hvis man ikke har set filmen. Here goes
TAKING LIVES:
Scenes hvor hun lægger sig i sengen og lige som man falder til ro og uhyggen har lagt sig lidt bryder han op igennem sengen. Har aldrig fået så stort et chok i mit liv! :D
#2 inflector 21 år siden
NATTEVAGTEN:
Scenen hvor Kim Bodnia tager røven på Waldau i lighuset, den scene var rigtig spooky første gang jeg så den :)
#3 El vez 21 år siden
- Scenen i starten på hospitalsgangen.
- Scenen hvor et genfærd flyver hen mod hende.
Resten af filmen er desværre ikke nær så uhyggelig, æv altså :)
#4 filmz-Dennis 21 år siden
Hvor vores ven politimanden er nede at dykke efter en båd og skipperen pludselig falder ud i hovedet på ham, uden øjne.
#5 azathoth 21 år siden
THE HAUNTING
Scenen hvor hun sidder og roder i asken ved ildstedet og der så pludselig kommer et skelet op i fjæset på hende!
#6 ks 21 år siden
Scenen på hospitalsgangen som El Vez også nævner, hold da kæft den er grum, der troede jeg virkelig jeg havde levet mine sidste sekunder :)
The Ring (US)
Da Samara vandrer ud af fjernsynet, første gang jeg så den scene blev jeg godt nok også skræmt, rigtig fedt.
#7 chandler75 21 år siden
Det er forøvrigt ikke politimanden men haj-eksperten (Richard Dreyfus) der får sit livs chok.
#8 chandler75 21 år siden
Hvor man første gang ser lille Mary sidde oppe i elevatorskakten med sin lille klokke... *brrrr*
Eller reagensglasset...
#9 filmz-derb 21 år siden
SIGNS:
der hvor "Merrill" sidder og glor tv i det skab, og så kommer der en alien gående. Jeg lettede lige fra stolen, og fik kuldegysninger.
http://derb.dk
#10 filmz-bullseye 21 år siden
Så den i biografen kl 24.00
Scenen hvor den kvindelige hovedrolle siger farvel til sin familie - på videoen. Mens hun snakker/snotter kan man høre grene der knækker i baggrunden.
Det var rimeligt skræmmende, og da filmen var slut skulle jeg gå 2 km. fra busstoppet og hjem.