Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Skriv her det største chok en film har givet jer. Denne tråd vil indholde *SPOILERS*

Derfor bedes folk først skrive filmens titel, således man kan springe indlæget over hvis man ikke har set filmen. Here goes

TAKING LIVES:

Scenes hvor hun lægger sig i sengen og lige som man falder til ro og uhyggen har lagt sig lidt bryder han op igennem sengen. Har aldrig fået så stort et chok i mit liv! :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

Hmm tror faktisk at der for mit vedkommende er tale om en dansk film.

NATTEVAGTEN:
Scenen hvor Kim Bodnia tager røven på Waldau i lighuset, den scene var rigtig spooky første gang jeg så den :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

The Eye:
- Scenen i starten på hospitalsgangen.
- Scenen hvor et genfærd flyver hen mod hende.

Resten af filmen er desværre ikke nær så uhyggelig, æv altså :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 filmz-Dennis 21 år siden

JAWS

Hvor vores ven politimanden er nede at dykke efter en båd og skipperen pludselig falder ud i hovedet på ham, uden øjne.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#5 azathoth 21 år siden

Jeg tror det er:

THE HAUNTING

Scenen hvor hun sidder og roder i asken ved ildstedet og der så pludselig kommer et skelet op i fjæset på hende!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 ks 21 år siden

The Eye:

Scenen på hospitalsgangen som El Vez også nævner, hold da kæft den er grum, der troede jeg virkelig jeg havde levet mine sidste sekunder :)

The Ring (US)

Da Samara vandrer ud af fjernsynet, første gang jeg så den scene blev jeg godt nok også skræmt, rigtig fedt.
Gravatar

#7 chandler75 21 år siden

# 4 Hehe, det er sjovt du nævner den. Jeg overtalte min lillesøster til at se den forleden dag, og det gav også et kæmpe spjæt i hende da den scene kom...

Det er forøvrigt ikke politimanden men haj-eksperten (Richard Dreyfus) der får sit livs chok.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 chandler75 21 år siden

"Riget":

Hvor man første gang ser lille Mary sidde oppe i elevatorskakten med sin lille klokke... *brrrr*

Eller reagensglasset...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-derb 21 år siden

Egentlig fra en ret dårlig film

SIGNS:
der hvor "Merrill" sidder og glor tv i det skab, og så kommer der en alien gående. Jeg lettede lige fra stolen, og fik kuldegysninger.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#10 filmz-bullseye 21 år siden

The Blair Witch Project

Så den i biografen kl 24.00

Scenen hvor den kvindelige hovedrolle siger farvel til sin familie - på videoen. Mens hun snakker/snotter kan man høre grene der knækker i baggrunden.

Det var rimeligt skræmmende, og da filmen var slut skulle jeg gå 2 km. fra busstoppet og hjem.

Skriv ny kommentar: