Gravatar

#31 inflector 21 år siden

#30 den scene havde jeg sq helt glemt, der er nu ikke noget så skræmmende som børn....
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#32 Yoda 21 år siden

"Dark Water" - Hver eneste gang, at den lille pige med den gule regnjakke gør sin entre!

"The Brood" - Scenen, hvor det lille, uhyggelige monster slår bedstemoderen ihjel i køkkenet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#33 PlattFuss6.7 21 år siden

Event Horizon

Er nok den film jeg har set med flest klamme chockscener + grum stemning hele vejen igennem.

Specielt der vor Sam Niell vænder stolen rundt og han har pillet sine øjne ud.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#34 filmz-JuuL 21 år siden

The ring - japanske version. Hvor pigen kravler ud af TV'et. Vi sad en flok og så den sammen,vi gejlede det hele op - derfor var stemningen der og det hele blev mere uhyggeligt!
Gravatar

#35 filmz-derb 21 år siden

#29, ja, den er røv elendig, men jeg fik godt nok et chok lige der. Også selvom jeg havde forventet der ville ske noget.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#36 rimmer 21 år siden

HElt tilbage fra da jeg var lille og så poltergeist første gang... Klovnen der angriber. Mok en af de eneste gange en chock scene har virket på mig. De plejer at være for let gennemskuelige. Men den klovn var nasty.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#37 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Ahhh den sene havd jeg totalt glemt... det her du satme ret i rimmer... den er satme nøjer...

#38 Michael Andersen 21 år siden

Godt valg, men klovnen er da rimelig sød, det er musikken der gør den nasty.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#39 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Den er ikke sød på noglen måde... jeg husker tydlig den klovn... jeg kunn ikke sove i en uge...

#40 filmz-Wacker 21 år siden

Invasion of the bodysnatchers

PÅ et tidspunkt hvor "heltene" prøver at flygter og så bliver opdaget hvor folk (aliens) bare vender dig imod dem peger og begynder at skrige :-/
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: