9: De er på den tekniske side ikke velmatchet, jeg siger at man ikke kan høre den store forskel på de to lydspor der er på "Ultimate Edition" - hvilket gør at "Extreme Edition" bliver den overlegene eftersom at den stort set har samme lyd, men en billedkvalitet der groft sagt sparker "Ultimate Edition" tilbage til stenalderen :)
Men det er kun sandt at den hænger mht til ekstra material, de skulle have lavet en 3 disc version i stedet, men det kommer der sikkert også en engang, eller et Terminator boxset...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#8: Så vidt jeg kan læse mig til så er der ikke 6.1 på nogen af dem, men 5.1 matrixed. Det er gældende for begge versioner af filmen, så der er lydmæssigt ikke den store forskel.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#13, en billedkvalitet der groft sagt sparker "Ultimate Edition" tilbage til stenalderen :)
Overdrivelse fremmer forståelsen ;-)
EE er flottere end UE, ja. Men udover en smule rettet edge-enhancement, er der altså ikke den store forskel, og det er ikke noget man vil lægge egentlig mærke til, medmindre man har et afsindig dyrt TV. Og DTS sporet er DD5.1 sporet overlegent.
#16, Ultimate Edition udgaven indeholder 3 udgaver af filmen. Extreme Edition indeholder kun én: Special Edition udgaven. UE indeholder biografudgaven, special-edition udgaven og en gemt 'ultimate edition' udgave af filmen, som kan findes ved at trykke 82997 (datoen for Judgment Day) på sin fjernbetjening. Denne udgave indeholder to scener mere end SE udgaven, inklusive en alternativ slutning.
#17 - takker - det er da rart at vide når man nu rent faktisk har UE-udgaven! :-) - Nu gælder det vel også på DK-udgaven? Nogen der ved hvordan man får sådan noget til at virke hvis man ser den fra sin bærbare? Ellers må jeg vente til jeg kommer hjem til DK på tirsdag... :-)
#17, Extreme Edition indeholder både Directors Cut og den almindelige udgave, som et easter egg. Og desuden er de 2 ekstra scener at finde som ekstra materiale.
#19 Programmer som "PowerDVD" indeholder et keypad, som du nok kan bruge.
#11 The Insider 22 år siden
#12 El vez 22 år siden
Det måtte jo ske, med de latterlige betegnelser ;)
#13 filmz-vassago 22 år siden
Men det er kun sandt at den hænger mht til ekstra material, de skulle have lavet en 3 disc version i stedet, men det kommer der sikkert også en engang, eller et Terminator boxset...
#14 filmz-vassago 22 år siden
#15 The Insider 22 år siden
Overdrivelse fremmer forståelsen ;-)
EE er flottere end UE, ja. Men udover en smule rettet edge-enhancement, er der altså ikke den store forskel, og det er ikke noget man vil lægge egentlig mærke til, medmindre man har et afsindig dyrt TV.
Og DTS sporet er DD5.1 sporet overlegent.
#16 McPeter 22 år siden
#17 The Insider 22 år siden
#18 El vez 22 år siden
Jeg har ikke haft den i, jeg gik bare ud fra man fik mere ud af sit 6.1 anlæg når der står dts-ES, det var såmænd bare det.
#19 McPeter 22 år siden
#20 filmz-Alex De Large 22 år siden
#19 Programmer som "PowerDVD" indeholder et keypad, som du nok kan bruge.