#23: Jeg har haft glæden af at se den på plasma (pioneer), og selvom at den, såvidt jeg lige ved, ikke understøtter så høj en opløsning, så leverer den noget højere kvali end standart TV. Det kræver selvfølgelig også en stor computer, og selvom at nogen påstår at den kun kan køres på en 3GHz, så kan lidt mindre også klare det, jeg har i hvert fald ingen problemer.
Udover plasma har jeg også tjekket den ud på Apples 23" HD skærm (så er det lige pludselig ikke slemt at se film på computeren) - den skærm vil jeg meget gerne selv eje en af :) - men på den synes jeg sagtens at man kan se stor forskel.
Nu ser jeg ikke specielt tit T2, men da "Extreme Edition" kom, måtte den jo lige have et gensyn, og jeg synes klart at det er den flottest af alle udgivelserne - rent billed- og lydmæssigt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nej, rolig nu... :) Der er de i mine ører stort set ens... Men da lyd og billede hænger sammen, så røg det lige med. Jeg er ikke stor fan af det DTS-spor.
#37: I wish :) - jeg vil helt vildt gerne have noget nyt grej til billedsiden, men ved slet ikke længere hvad jeg vil have. Før i tiden skulle man bare have en projektor, men nu vil jeg også gerne have et plasma TV, men den monitor vil heller ikke være af vejen - eller et godt og stort Sony Wega vil nu også være lækkert... Men bedst vil være pengene til det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 El vez 22 år siden
Men hvis du vil have den bedste til prisen er det efter min mening version 3.
#32 Corgan 22 år siden
Jeg skal bare have den bedste "overall". ;-)
Så jeg tror det bliver "Version 4" jeg vil gå efter.
#30 & 31:
Tak for opklaringen.
#33 filmz-WSTE_M 22 år siden
Men, bare for at bringe debaten lidt af sporet, er der nogen der ved hvilken UE der er inkluderet med den nye "Terminator collection" ?
http://www.axelmusic.dk/productDetails/50500700108...
descend on us all this day, and for evermore.
#34 The Insider 22 år siden
#35 filmz-vassago 22 år siden
Udover plasma har jeg også tjekket den ud på Apples 23" HD skærm (så er det lige pludselig ikke slemt at se film på computeren) - den skærm vil jeg meget gerne selv eje en af :) - men på den synes jeg sagtens at man kan se stor forskel.
Nu ser jeg ikke specielt tit T2, men da "Extreme Edition" kom, måtte den jo lige have et gensyn, og jeg synes klart at det er den flottest af alle udgivelserne - rent billed- og lydmæssigt.
#36 The Insider 22 år siden
#37 McPeter 22 år siden
#38 El vez 22 år siden
#39 filmz-vassago 22 år siden
#37: I wish :) - jeg vil helt vildt gerne have noget nyt grej til billedsiden, men ved slet ikke længere hvad jeg vil have. Før i tiden skulle man bare have en projektor, men nu vil jeg også gerne have et plasma TV, men den monitor vil heller ikke være af vejen - eller et godt og stort Sony Wega vil nu også være lækkert... Men bedst vil være pengene til det :)
#40 filmz-WSTE_M 22 år siden
http://www.eyegonomic.com
og under "products" vælg T24
DET er skærmen! :)
descend on us all this day, and for evermore.