Gravatar

#121 filmz-ab 17 år siden

Jeg hylder ikke filmen på forhånd. Har blot ridset op hvad min ven mente, og adskillige andre anmeldere, men jeg skal jo se den i nat, så jeg gider ærligt ikk snakke om emnet mere, ikke før den er set.

Og jo, stilen har netop båret Snyder med hans tidligere film. Det fede ligger jo i billederne. Og hvad er der galt i prioriteringen: stil over substans. Han adskiller sig netop fra andre med stilen. Ellers ville han jo bare være en af dem, blandt mange i hollywood.

dolphinfriendly: Fedt at du fandt den så god. Håber også jeg gør. Jeg er Nolan tilhænger.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#122 McPeter 17 år siden

Hehe jeg tror næsten jeg glæder mig ligeså meget til at læse Bruce's TDK anmeldelse som til at se selve filmen. ;-)

:-P
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#123 dolphinfriendly 17 år siden

Mon Bruce ikke er i stand til at indrømme det, hvis han mener det er en fantastisk film? ;)

Gravatar

#124 filmz-ab 17 år siden

Han virker til at være en stædig gut, men hvad ved jeg :o Jeg er oprindelig ikke meget her på siden, er normalt på scope :o

BT har jeg læst giver 6 til Batman
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#125 Bobby Singer 17 år siden

Er der andre end mig der også skal til midnats premiere i Biocity Århus?

Ja undskyld, men hold k*** jeg glæder mig!!! Jeg skulle bare lige ud med det. :)
Idjit
Gravatar

#126 frankdrebin 17 år siden

Den ligger stadig nummer et, nu med 91.097 stemmer!

Det er alligevel flot klaret!
Gravatar

#127 elwood 17 år siden

#125 Jeg skal, har lige fået lavet mit fine nametag færdig, bare for lige at gøre noget sjovt ved premieren

Skal snart afsted og mødes med nogen derinde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#128 Bobby Singer 17 år siden

#127 Fedt! :) Jeg tager tager ind og ser den sammen med min storbror, vi glæder os begge to pænt meget. Desuden er det ikke så tit, at vi får stablet sådan noget på benene, selvom vi bor forholdsvist tæt på hinanden, så jeg glæder mig rimeligt meget. :D

Det er desuden rimeligt fedt at have en storbror som er mindst lige så stor filmentusiast som en selv, hvis ikke større endda :D
Idjit
Gravatar

#129 PredatorX 17 år siden

Uha... stil over substans? Alverdens flotte effekter gør ikke en god film. Effekter og kameraføring er blot nogle få virkemidler der bruges til at støtte en fortælling af en historie. Stil bør godt nok ALDRIG prioteres højere end substans.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#130 fubar 17 år siden

#122 Efter at have læst med i denne debat, så må jeg sige, at jeg efterhånden også glæder mig mere til at læse hans anmeldelse af filmen, fremfor selve filmen!

Skriv ny kommentar: