Jeg hylder ikke filmen på forhånd. Har blot ridset op hvad min ven mente, og adskillige andre anmeldere, men jeg skal jo se den i nat, så jeg gider ærligt ikk snakke om emnet mere, ikke før den er set.
Og jo, stilen har netop båret Snyder med hans tidligere film. Det fede ligger jo i billederne. Og hvad er der galt i prioriteringen: stil over substans. Han adskiller sig netop fra andre med stilen. Ellers ville han jo bare være en af dem, blandt mange i hollywood.
dolphinfriendly: Fedt at du fandt den så god. Håber også jeg gør. Jeg er Nolan tilhænger.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#127 Fedt! :) Jeg tager tager ind og ser den sammen med min storbror, vi glæder os begge to pænt meget. Desuden er det ikke så tit, at vi får stablet sådan noget på benene, selvom vi bor forholdsvist tæt på hinanden, så jeg glæder mig rimeligt meget. :D
Det er desuden rimeligt fedt at have en storbror som er mindst lige så stor filmentusiast som en selv, hvis ikke større endda :D
Uha... stil over substans? Alverdens flotte effekter gør ikke en god film. Effekter og kameraføring er blot nogle få virkemidler der bruges til at støtte en fortælling af en historie. Stil bør godt nok ALDRIG prioteres højere end substans.
#122 Efter at have læst med i denne debat, så må jeg sige, at jeg efterhånden også glæder mig mere til at læse hans anmeldelse af filmen, fremfor selve filmen!
#121 filmz-ab 17 år siden
Og jo, stilen har netop båret Snyder med hans tidligere film. Det fede ligger jo i billederne. Og hvad er der galt i prioriteringen: stil over substans. Han adskiller sig netop fra andre med stilen. Ellers ville han jo bare være en af dem, blandt mange i hollywood.
dolphinfriendly: Fedt at du fandt den så god. Håber også jeg gør. Jeg er Nolan tilhænger.
#122 McPeter 17 år siden
:-P
#123 dolphinfriendly 17 år siden
#124 filmz-ab 17 år siden
BT har jeg læst giver 6 til Batman
#125 Bobby Singer 17 år siden
Ja undskyld, men hold k*** jeg glæder mig!!! Jeg skulle bare lige ud med det. :)
#126 frankdrebin 17 år siden
Det er alligevel flot klaret!
#127 elwood 17 år siden
Skal snart afsted og mødes med nogen derinde.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 Bobby Singer 17 år siden
Det er desuden rimeligt fedt at have en storbror som er mindst lige så stor filmentusiast som en selv, hvis ikke større endda :D
#129 PredatorX 17 år siden
Uha... stil over substans? Alverdens flotte effekter gør ikke en god film. Effekter og kameraføring er blot nogle få virkemidler der bruges til at støtte en fortælling af en historie. Stil bør godt nok ALDRIG prioteres højere end substans.
#130 fubar 17 år siden