Er der stadig ikke nogen, der har fundet en anmeldelse, hvor 48 fps bliver hyldet som the sheeeeiit?
Nope, har jeg ikke. Det bedste, jeg har fundet, er noget i stil med "Jeg kunne ikke lide det første gang, men anden gang kunne jeg se meningen med det, og det fungerede godt i nogle scener". :D 3D fik en meget bedre medfart med Avatar.
Men jeg er stoppet med at kigge nu, da jeg har købt mine reserverede billetter. :P
Nope, har jeg ikke. Det bedste, jeg har fundet, er noget i stil med "Jeg kunne ikke lide det første gang, men anden gang kunne jeg se meningen med det, og det fungerede godt i nogle scener".
Nå? Jeg har da ellers ladet mig fortælle, at 48fps er den største og mest sensationelle ting siden talefilmens og farvefilmens indførelse!!
»Når man først er begyndt at grine, så er der ingen vej tilbage«, skriver Mads Brügger på sin Facebook-profil.
»Jeg tror det er den mest idiotiske film jeg nogensinde har set«, lyder det fra den tidligere radiodirektør, filmmand mm. efter gallapremieren på Peter Jacksons 'Hobbitten: En uventet rejse' i aftes i Imperial.
Han uddyber, at filmen minder om noget »i retning af DR's Gøngehøvdingen møder Barda-træf«.
Og filmens tekniske nyskabelse med 48 billeder i sekundet i stedet for 24 gør ikke noget godt for oplevelsen, mener Mads Brügger.
»Den nye 'HFR - 48 frames i sekundet teknik' får det til at ligne en tarvelig tv produktion fra 1980erne, og denne fjernsyns-agtige virkelighedsnærhed eksponerer skuespillet og dialogen langt mere end det kan bære - så en i forvejen alt for langstrakt fortælling bliver ufrivilligt komisk«.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#151 MOVIE1000 11 år siden
#152 Outbound Sith 11 år siden
Fox Mulder
#153 MMB 11 år siden
Nope, har jeg ikke. Det bedste, jeg har fundet, er noget i stil med "Jeg kunne ikke lide det første gang, men anden gang kunne jeg se meningen med det, og det fungerede godt i nogle scener". :D 3D fik en meget bedre medfart med Avatar.
Men jeg er stoppet med at kigge nu, da jeg har købt mine reserverede billetter. :P
#154 BN 11 år siden
Nå? Jeg har da ellers ladet mig fortælle, at 48fps er den største og mest sensationelle ting siden talefilmens og farvefilmens indførelse!!
#155 Outbound Sith 11 år siden
Fox Mulder
#156 MMB 11 år siden
#157 elwood 11 år siden
Handjobs for right-handed?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#158 MMB 11 år siden
High functioning retard
#159 Thomsen 11 år siden
#160 MMB 11 år siden