Gravatar

#151 MOVIE1000 11 år siden

Så må billetten vel også koste mere end en almindelig billet nok nærmere over i 3D prisen?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#152 Outbound Sith 11 år siden

Er der stadig ikke nogen, der har fundet en anmeldelse, hvor 48 fps bliver hyldet som the sheeeeiit?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#153 MMB 11 år siden

Outbound Sith (152) skrev:
Er der stadig ikke nogen, der har fundet en anmeldelse, hvor 48 fps bliver hyldet som the sheeeeiit?

Nope, har jeg ikke. Det bedste, jeg har fundet, er noget i stil med "Jeg kunne ikke lide det første gang, men anden gang kunne jeg se meningen med det, og det fungerede godt i nogle scener". :D 3D fik en meget bedre medfart med Avatar.

Men jeg er stoppet med at kigge nu, da jeg har købt mine reserverede billetter. :P
Gravatar

#154 BN 11 år siden

Foeller (153) skrev:
Nope, har jeg ikke. Det bedste, jeg har fundet, er noget i stil med "Jeg kunne ikke lide det første gang, men anden gang kunne jeg se meningen med det, og det fungerede godt i nogle scener".

Nå? Jeg har da ellers ladet mig fortælle, at 48fps er den største og mest sensationelle ting siden talefilmens og farvefilmens indførelse!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#155 Outbound Sith 11 år siden

Du skal ikke tro på alt, du hører. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#156 MMB 11 år siden

LOL, dit avatar :P
Gravatar

#157 elwood 11 år siden

HFR?

Handjobs for right-handed?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#158 MMB 11 år siden

elwood (157) skrev:
HFR?

Handjobs for right-handed?

High functioning retard
Gravatar

#159 Thomsen 11 år siden

Førstehåndsindtryk fra den danske gallapremiere i går:

http://politiken.dk/ibyen/nyheder/film/ECE1838022/kendte-om-hobbitten-det-var-ikke-saa-heldigt-peter/ skrev:
»Når man først er begyndt at grine, så er der ingen vej tilbage«, skriver Mads Brügger på sin Facebook-profil.

»Jeg tror det er den mest idiotiske film jeg nogensinde har set«, lyder det fra den tidligere radiodirektør, filmmand mm. efter gallapremieren på Peter Jacksons 'Hobbitten: En uventet rejse' i aftes i Imperial.

Han uddyber, at filmen minder om noget »i retning af DR's Gøngehøvdingen møder Barda-træf«.

Og filmens tekniske nyskabelse med 48 billeder i sekundet i stedet for 24 gør ikke noget godt for oplevelsen, mener Mads Brügger.

»Den nye 'HFR - 48 frames i sekundet teknik' får det til at ligne en tarvelig tv produktion fra 1980erne, og denne fjernsyns-agtige virkelighedsnærhed eksponerer skuespillet og dialogen langt mere end det kan bære - så en i forvejen alt for langstrakt fortælling bliver ufrivilligt komisk«.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#160 MMB 11 år siden

Tak for link! Fortryder stadig ikke, at jeg ser den i 24 fps først. :D

Skriv ny kommentar: