Mit bedste argument for at købe R1-udgaverne er, at de har falmet guldskrift på civeret, der paasser skidegodt til resten af det slidte læder-look. R2 har helt blank guldskrift, og det ser lidt mystisk ud IMO.
Sådan er smag så forskellig... Jeg gider ikke at "flame" dig bare fordi du har købt en udgave, der skriger til himlen om uhyre dårlig smag fra ejerens side...
Har ligesom Yoda vovet pelsen, og bestilt uk udgaven af box sættet. det kan jo ikke blive meget billigere, og hvis jeg kan spare ~300kr og undvære undertekster.. så lever jeg fint med det. Selvom choicesdirect ikke er de hurtigste til at sende den afsted.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Kan huske at star-wars boka'en jeg bestilte derfra, var undervejs i en evighed. Nu har jeg også kun ventet lidt over 2 år, med at købe nogen lotr boka'er, kan snart ikke vente mere!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Som jeg har nævnt i en anden tråd, så skal I huske på, at den engelske, modsat andre udgaver, er i silketyndt pap. Det kan jeg personligt ikke leve med.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#11 Old Son 21 år siden
#12 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#13 Corgan 21 år siden
#12:
Jeg synes netop at det er det der gør R2 udgaven lækker. IMO virker det som om de ved R1 udgaven har sparet lidt.
#14 Outbound Sith 21 år siden
j/k ;)
Fox Mulder
#15 filmz-herskegut 21 år siden
Selvom choicesdirect ikke er de hurtigste til at sende den afsted.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#16 Yoda 21 år siden
Den har bare at være der inden jul.......or else ;-)
#17 filmz-herskegut 21 år siden
Hahaha ;-)
I know how you feel.
Kan huske at star-wars boka'en jeg bestilte derfra, var undervejs i en evighed.
Nu har jeg også kun ventet lidt over 2 år, med at købe nogen lotr boka'er, kan snart ikke vente mere!!
#18 Yoda 21 år siden
Ja, sådan har jeg det også. Jeg kan næsten ikke vente med en solid omgang sofahygge med Gandalf og de andre gutter på skærmen.
Det er først jul, når julemanden (læs postmanden) ringer på døren, og jeg kan sætte min "L.O.T.R" box ind på hylden ;-)
#19 filmz-herskegut 21 år siden
Ingen jul uden Gandalf, Frodo, Aragon og venner.
Bare den kommer før d.20.. så brokker jeg mig ikke.
#20 nakalay 21 år siden