Så har choices direct endnu engang fyret et kanon tilbud af, og denne gang kan LOTR fans'ne juble. Det handler naturligvis om Trilogien i EE udgave til meget billige penge (460 - 470 kr)... der skal siges at der ingen told er på... så hvad venter i på ?
På dette nedestående link kan i pre-order boxen Lotr Boxset
_______________________________________ How much does life weigh?
#1 Meget billigt, men personligt foretrækker jeg de danske udgaver med danske subs. Det er så dejligt belejligt hvis moster eller onkel ikke er så gode til engelsk...eller elvisk.
- On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a series of pops or dropouts at certain points in The Film) due to audio repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version.
- R2 United Kingdom - (Entertainment In Video) - No Cuts - The Film is UNCUT, however, an "MTV Spoof" on the first Disc (starring Sarah Michelle Gellar and Jack Black), which deals with genital piercing, is missing from the R2 UK release, as is part of the "A Day In The Life Of A Hobbit" featurette. The BBFC said that either could be removed to obtain a PG certificate, or included at the expense of a 12 certificate. In a move to undoubtedly maximise revenue, it was chosen to not include the Easter Egg or the UNCUT featurette on the UK Discs and the set carries a PG certificate instead.
Hvis der ikke er rørt ved selve filmene, så gør det mig ikke noget. De trivialiteter, der er udeladt på den britiske reg. 2, kan jeg sagtens leve uden. En Black / Gellar spoof om kønspiercing siger mig intet.
Så, når filmene er som de skal være, så kaster jeg gerne 470,- efter en EE Box.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg har dog alligevel vovet pelsen og nappet en reg. 2 version - den britiske. Lydproblemet er jo ikke udelukkende et reg. 2 uk problem, men gør sig gældende for reg. 2 i al almindelighed.
Jeg håber ikke, at min hearing is particularly sensitive - but time will tell.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg har bestilt R1-udgaven (Gift Set), selvom den er dyrere, og jeg kommer til at vente til den 14. med at få den, men som jeg ser det, skal jeg bare have den ultimative udgave med easter eggs og hele lortet - uanset hvad.
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
#9 Kender det! Men det skar sgu alligevel lidt i hjertet til morgen, da jeg så at Axel allerede har fået R2-udgaverne på lager. Det er værre end at vente på juleaften som barn, det her! :(
#1 filmz-Daedalos 21 år siden
På dette nedestående link kan i pre-order boxen
Lotr Boxset
How much does life weigh?
#2 nakalay 21 år siden
#3 pulse83 21 år siden
#1 Meget billigt, men personligt foretrækker jeg de danske udgaver med danske subs. Det er så dejligt belejligt hvis moster eller onkel ikke er så gode til engelsk...eller elvisk.
#4 El vez 21 år siden
Dvdcompare er din ven :)
- On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a series of pops or dropouts at certain points in The Film) due to audio repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version.
- R2 United Kingdom - (Entertainment In Video) - No Cuts - The Film is UNCUT, however, an "MTV Spoof" on the first Disc (starring Sarah Michelle Gellar and Jack Black), which deals with genital piercing, is missing from the R2 UK release, as is part of the "A Day In The Life Of A Hobbit" featurette. The BBFC said that either could be removed to obtain a PG certificate, or included at the expense of a 12 certificate. In a move to undoubtedly maximise revenue, it was chosen to not include the Easter Egg or the UNCUT featurette on the UK Discs and the set carries a PG certificate instead.
Se evt også filmz' anmeldelse:
http://www.filmz.dk/reviews/view/161/
..og kig under Audio.
#5 Yoda 21 år siden
Så, når filmene er som de skal være, så kaster jeg gerne 470,- efter en EE Box.
#6 pulse83 21 år siden
*aer mine LOTR udgivelser blødt og omsorgsfuldt*
#7 El vez 21 år siden
#8 Yoda 21 år siden
Ret, du har - og lidt hurtig, jeg var! ;-)
Jeg har dog alligevel vovet pelsen og nappet en reg. 2 version - den britiske. Lydproblemet er jo ikke udelukkende et reg. 2 uk problem, men gør sig gældende for reg. 2 i al almindelighed.
Jeg håber ikke, at min hearing is particularly sensitive - but time will tell.....
#9 Old Son 21 år siden
#10 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder