Gravatar

#21 pulse83 21 år siden

#8 Der er da intet galt med lyden på mine R2 releases. Og jeg købte dem på udgivelsesdagen.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#22 pulse83 21 år siden

#10 Allerede på lager?! Jeg ville personligt ikke flæbe snot hvis de små tyttebøvser hos Axel sendte mig min version idag. Hvorfor vente? Jeg skal nok tie stille hvis jeg får den lidt tidligere. ;)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#23 filmz-herskegut 21 år siden

I silketyndt pap siger du ?
Du kan vel ikke finde et link til tråden? skal nemlig til at hjem fra arbejde nu.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#24 nakalay 21 år siden

#23 Ja, i silketyndt pap. Hvilken tråd vil du have et link til? Hvis du mener den, jeg først nævnte problemet med coveret i, så kan jeg ikke se nogen grund - det er jo bare samme melding, jeg giver. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#25 filmz-NeoDk 21 år siden

jeg har ringet til axel music han hvade den fra i torsdag i sidste uge men man skal jo overholde udgivelse datoen ØVVV :(
Gravatar

#26 filmz-NeoDk 21 år siden

jeg mener ikke det var boxen han havde fået
Gravatar

#27 filmz-herskegut 21 år siden

Hehe :)
Var lige så meget, for at se et ordentlig billede af boksen. billedet der er på choicesdirect, er nemlig ikke ligefrem af den bedste kvalitet.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#28 gi-jones 21 år siden

I forlængelse af diskussionen omkring kvaliteten af udgivelserne vil jeg da gerne lige klynke lidt. Min FOTR har en fejl der gør, at to scener på disk to er fuldstændig umulige at se på min dvd-afspiller (der dog er ret følsom). Desværre købte jeg den af min gode ven dvd-pusheren, der så valgte at sige, at han havde byttet den hvorefter han gav mig den samme tilbage (og derefter lukkede) :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#29 El vez 21 år siden

#28 Har du prøvet den på en anden afspiller? Eller prøvet en anden FOTR på din?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#30 gi-jones 21 år siden

Jeg købte en af de helt billige lorteafspillere, for at kunne se den. Der virker det også fint. Den afspiller har dog den finte, at den konsekvent forsinker lyden et halvt sekund på ALLE film, så det er ikke det sjoveste i verden. Som det ser ud nu, flytter jeg disken over i den anden afspiller for at se de to scener, og så tilbage igen :)

Det er fordi min "gode" afspiller er lidt gammel og sær. Den vil heller ikke afspiller Appendix discene på TTT, men gerne på FOTR. Sært :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: