Jeg mindes sidste år at de havde kompenseret for det ved at indsætte en ekstra frame i PAL udgaven og lave noget voicespeedup, så der ingen tidsforskel er.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg tror det er som Scherlund siger, at PAL skal kompencere for 1 frame mere pr sekund, og kører derfor hurtigere..
Hvis vi siger at der skal kompenceres for det manglende sekund fra 24 til 25 frames.. får vi et sekunds mindre spilletid, for hvert 24 sekund. (enkelt? :-)
vi tager de 250minuter * 60 = 14400sekunder diverer det med 24 (da vi får et spild sekund for hvert 24 sekund) = 600 sekunder = 10 minutter :-)
Det ser ud til at passe meget godt det hele så.. (håber i er med så langt ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Der burde jo ikke være forskel på de to reg. 2 udgaver, da de begge er PAL. Dog er der forskel på henholdsvis reg.2 UK og den almindelige - den vi køber i danske butikker.
#54 Jeg har kigget på de forskellige sites, og alle de steder der sælges r2 udgaven er den på 240 minutter, lige pånær cd-wow. Vil nærmere tro at det er dem der har lavet en fejl.
cd-wow er ikke altid rigtige i deres info, det er bedre at sætte sin lid til f.eks dvdcompare.net, da de kun smider ting op folk hr købt og står med i hånden.
Allerbedst er det selvfølgelig at få fat i så mange kilder som muligt :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
den spoof (the easteregg) med Black og Gellar er altså ikke specielt morsom Har alle EE i forvejen men ville bare lige nævne det.... Der står også at A day in a life of a hobbit ikke er med men den skulle I altså tage og se (hvis I ikke køber denne udgave selvfølgelig) Der følger man Elijah,Sean, Billy og Dominic en dag og de laver bare vildt meget sjov med hinanden Det er en rigtig FED kommentar..
Men hvis man ikke er så meget til de fire "hobbitter" kan det jo være lige meget.....
Det var bare en ulempe til hvis man køber den udgave af DVD-erne
#51 DarkLight 21 år siden
#52 filmz-kain 21 år siden
Altså, hvorfor lyder filmenes spilletid på:
reg.2 (UK) = 240 min (PAL)
reg.2 (ALM)= 250 min (PAL)
#53 filmz-herskegut 21 år siden
Hvis vi siger at der skal kompenceres for det manglende sekund fra 24 til 25 frames.. får vi et sekunds mindre spilletid, for hvert 24 sekund. (enkelt? :-)
vi tager de 250minuter * 60 = 14400sekunder diverer det med 24 (da vi får et spild sekund for hvert 24 sekund) = 600 sekunder = 10 minutter :-)
Det ser ud til at passe meget godt det hele så..
(håber i er med så langt ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#54 filmz-kain 21 år siden
#55 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg har kigget på de forskellige sites, og alle de steder der sælges r2 udgaven er den på 240 minutter, lige pånær cd-wow.
Vil nærmere tro at det er dem der har lavet en fejl.
prøv at se her
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#56 El vez 21 år siden
Allerbedst er det selvfølgelig at få fat i så mange kilder som muligt :)
#57 Lady Arwen 21 år siden
Det er en rigtig FED kommentar..
Men hvis man ikke er så meget til de fire "hobbitter" kan det jo være lige meget.....
Det var bare en ulempe til hvis man køber den udgave af DVD-erne
#58 DarkLight 21 år siden