Gravatar

#141 Patriarch 21 år siden

ja, for vild kamp... Gad vide om Beckham nogensinde skal sparke straffe igen :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#142 ks 21 år siden

Beckham gled jo i banen! *blink*
Gravatar

#143 filmz-joliegirl 21 år siden

ja, eller noget ;)De gjorde i hvert fald meget ud af ikke også at glide de andre på holdet... Lige meget hvad fortjente Portugal i hvert fald at vinde!
Gravatar

#144 davenport 21 år siden

Kanon kamp!
Sejt med målmanden, og det er vel meget fortjent at ham der skal være syndebuk hvis de taber, også får chancen for at være skytte..
Det kostede i hvert tilfælde en del af mine negle..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#145 bobber 21 år siden

Hovsa! Så er Frankrig ude. Det er på den ene måde ærgerligt at Zidane og nogle af de andre franske spillere er ude af EM, men på den anden side er det rart at et undertippet hold kan give et frisk pust til turneringen. Samtidig må man sige at Grækenlands sejr var fortjent, franskmændene viste simpelthen ikke noget. Selv Zidane stoppede grækerne hver eneste gang han prøvede noget.
-
Don't Panic
Gravatar

#146 chronaden 21 år siden

har nu ik noet imod de franskmænd er ude, passer mig fint :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#147 davenport 21 år siden

jeg hader Frankrig og alt hvad der er kommet ud af det land nogensinde.. Vin, Sprog, film... Ja, alt.. You name it, I hate it!
Kudos til Grækenland..

Det bliver spændende at se hvad Sverige og Holland finder ud af i aften..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#148 dyg 21 år siden

Well, jeg hader Frankrig, men elsker vin. Jeg kan godt lide Grækenland, men hader feta...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#149 filmz-joliegirl 21 år siden

hehe... vi er vist kommet lidt off topic er vi ik ;)
Gravatar

#150 El vez 21 år siden

Jeg har lige set kampen, kedelig affære, men det var nu mest franskmændenes skyld, grækerne gjorde hvad de kunne, de havde bare ikke ressourcerne til at sætte tempo på mod Frankrig. Deres defensive arbejde var til gengæld iorden, især da Frankrig det meste af kampen slet ikke forsøgte at lave overraskende ting eller temposkift.

Fortjent sejr til Grækenland, rart at se der er en masse dark horses tilbage i slutspillet. Og så er det jo Grækenland vi skal spille mod hvis vi slår Tjekkerne, lad os håbe på vi gør det, jeg er sikker på det danske hold kan levere mere gejst end Frankrig gjorde igår.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: