Grækenland og Tjekkiet står i vejen for Danmark... det er den nemmeste vej til finalen længe.. misforstå mig ikke.. har stor respekt for tjekkerne, og har fulgt Grækenland ( har støttet dem i tykt og tyndt.. og de er mit uofficielle broderfolk - uofficielle fordi jeg ikke er græker, og det tætteste forhold jeg har til Grækenland er en veninde der halvt græker halvt dansker)siden åbningskampen, og synes de begge er to gode mandskaber.. men i forhold til alternativerne Holland og Frankrig.. er det her klart at foretrække, da jeg mener Danmark har styrken til at slå begge mandskaber....
glæder mig til i aften - god kamp til alle! lad os håbe på endnu en dansk triumf....
Nu skal jeg vist snakke med nogle af mine venner der grinte da jeg spillede penge på Danmark som Europamester og Jon Dahl som top scorer.. de griner ikke mere.. muligheden er der i høj grad. God kamp til alle! KOM SÅ DANMARK!!!
Endnu engang måtte man sætte STORT spørgsmålstegn ved Gravesen. Den mand har jo SLET IKKE fungeret de sidste par kampe. Han har produceret den ene fejlaflevering efter den anden. Hvorfor han blev ved med at være på banen, er noget af en gåde. Det samme gælder Claus Jensen, som blev skiftet ud ALT FOR SENT.
Oh well. Ikke andet at gøre nu end at gå ud og drikke hjernen ud.
#155: hæ, det er det smukke ved den danske mentalitet. Lige fra tidernes morgen har danernes fremmeste mål været at finde undskyldninger til at drikke. Og vi er efterhånden blevet gode til det.
Om kampen: tja - der skete jo ikke noget. Morten Olsen ventede for længe med udskiftningerne og der kom alrig rigtig fremdrift. Han skulle have satset noget mere, senest efter det første mål hvor der jo alligevel ikke var noget at tabe. Vi røg ud, men havde det så i det mindste været en seværdig kamp. Den var jævnt kedelig, men det er egentlig ærgerligt at vi taber så stort for i de øvrige kampe i turneringen har Danmark spillet flere gange bedre end det i aften. -
#155, Hvordan kan du sætte spørgsmålstegn ved Gravesen, han har da været en af vores bedste spillere ved denne slutrunde, hvis man vil skamme sig over nogen skulle det da være Rene Henriksen, som efter min mening er blevet alt for gammel til at stå nede i midterforsvaret på så højt et niveau.
Generelt mht. til kampen så synes jeg vi stod meget godt overfor dem i første halvleg. Da de satte tempo på i anden halvleg var det dog tydeligt at de var en klasse eller to bedre end os, bliver spændende at følge Tjekkiet videre i turneringen, de er helt sikkert dem som har imponeret mit mest i år.
Må give insider ret. Under denne slutrunde er Graver's niveau sunket for hver kamp. Han spillede egentligt godt mod Bulgarien så havde han en god halvleg mod Sverige og i går producerede han så godt som intet brugbart. Til gengæld smed han bolden væk alt for meget (jeg stoppede med at tælle efter 15 fejl-afleveringer). Til gengæld må jeg bøje mig et øjeblik og sige "undskyld Polle". Christian Poulsen som jeg aldrig har brudt mig om har gjort det suverænt. Holder han niveau må han gerne få en plads i start opstillingen en anden gang for min skyld. Men jeg synes det er tyndt af Morten Olsen at han vælger den fucking rokering med Jon Dahl. Har en mand succes på en plads, så flytter man ham ikke i en skæbnekamp. Så sætter man Peter Madsen eller Perez ind på toppen i stedet. Vi vidste jo alligevel at Sand ville stoppe efter EM så man kan ligeså godt vise noget tillid til hvem der nu skal være hans efterfølger i stedet for at smadre et velspillende hold med et system der fungerer.... Skam dig Olsen!
Ja, jeg fatter bare ikke hvorfor Helveg er med hver gang. Han kan ikke spille fodbold, og næsten alle afleveringer rammer forkert. Jeg FATTER det ikke..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 ks 21 år siden
#152 Martindan 21 år siden
glæder mig til i aften - god kamp til alle! lad os håbe på endnu en dansk triumf....
Nu skal jeg vist snakke med nogle af mine venner der grinte da jeg spillede penge på Danmark som Europamester og Jon Dahl som top scorer.. de griner ikke mere.. muligheden er der i høj grad. God kamp til alle! KOM SÅ DANMARK!!!
#153 ks 21 år siden
#154 davenport 21 år siden
God kamp, og GO DANMARK!
#155 The Insider 21 år siden
Oh well. Ikke andet at gøre nu end at gå ud og drikke hjernen ud.
#156 bobber 21 år siden
Om kampen: tja - der skete jo ikke noget. Morten Olsen ventede for længe med udskiftningerne og der kom alrig rigtig fremdrift. Han skulle have satset noget mere, senest efter det første mål hvor der jo alligevel ikke var noget at tabe. Vi røg ud, men havde det så i det mindste været en seværdig kamp. Den var jævnt kedelig, men det er egentlig ærgerligt at vi taber så stort for i de øvrige kampe i turneringen har Danmark spillet flere gange bedre end det i aften.
-
#157 The Duck 21 år siden
#158 ks 21 år siden
Generelt mht. til kampen så synes jeg vi stod meget godt overfor dem i første halvleg. Da de satte tempo på i anden halvleg var det dog tydeligt at de var en klasse eller to bedre end os, bliver spændende at følge Tjekkiet videre i turneringen, de er helt sikkert dem som har imponeret mit mest i år.
#159 rimmer 21 år siden
#160 davenport 21 år siden