Gravatar

#161 chandler75 21 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#162 Martindan 21 år siden

Olsen laver et taktisk forkert oplæg.. ved ikke hvorfor man vælger et system til en skæbnekamp som op til EM ikke førte til andet end skuffende resultater (estland og Kroatien..
desuden synes jeg også danskernes niveau var langt under normalt... vores fløje kæmpede for det men kom aldrig rigtig igang... Jon passer ikke ind i frontløber rollen (FAT DET OLSEN) og Gravesen leverede endnu en skidt kamp.. han er ikke så vigtig for holdet som alle gør ham til.. så hellere Poulsen.. han har gjort det godt i de kampe han har fået og han burde snart være berettiget til en startplads... Claus Jensen skuffede igår... Ja offensiven gik bare galt og så lod vi os presse for langt tilbage af tjekkerne... Synes vi havde sotre problemer med at få vores opspil igang... skidt....

Jo vi er skuffet... Tjekkeiet er modstander (trods de har deres stjerner, så synes jeg nu kun de har Nedved) som Danmark skal slå når vejen til finalen hedder Tjekkiet og Grækenland... men sådan er det.. nu kan vi i det mindste i VM kvalen lægge favorit rollen på Grækenland.. :)

og nu vil jeg håbe og heppe på Grækenland under denne turning - læs mit tidligere indlæg og få forklaring.
for cryin' out loud......
Gravatar

#163 The Insider 21 år siden

#158, rimmer har egentlig sagt, hvad jeg ville sige. Naturligvis sætter jeg da spørgsmålstegn ved en spiller, når han bliver ved med at spille den til modstanderen og glippe sine chancer. Hvor godt er det så, at have manden på banen?
War. War never changes.
Gravatar

#164 ks 21 år siden

Du glemmer, eller vælger at glemme alle de gode ting ved ham. Han spillede ikke optimalt imod Tjekkiet, men ingen spiller da til deres bedste i alle kampe, og generelt var hele holdet under standard igår! Jeg synes bestemt Gravesen er vores lille motor på midtbanen, og vi må ikke glemme at han faktisk fordeler stort set alt vores spil, at han så ikke spillede optimalt imod Tjekkiet gør ham ikke til en dårlig spiller.

Forresten godt at læse Ebbe Sand er stoppet, så kan det være Peter Madsen endelig kan få chancen på toppen.
Gravatar

#165 The Insider 21 år siden

Jeg har bestemt ikke glemt noget. Gravesen var dårlig i går og endnu værre imod Sverige. Godt nok var ikke alle lige fremragende, men Gravesens svage præstation var da virkelig iøjefaldende. Selv Morten Olsen skældte ham (helt fortjent) ud på tekst-tv efter Sverige kampen, og Gravesen godtog kritiken. Hvad er en motor værd, når den ikke kører? Det er naturligvis godt at han kan sætte spillet i gang, men så skal det jo helst være til hans eget holds fordel, wouldn't you say?
War. War never changes.
Gravatar

#166 ks 21 år siden

Det er rigtigt han nogle gange tager for store chancer i sine afleveringer, men så kan man vende det om og sige at det nogle gange er de afleveringer der gør forskellen (1-0 imod Bulgarien, Gravesen lægger en stikning og splitter hele forsvaret), men jeg synes generelt han gør det udmærket, og jeg er ikke enig i at han har været helt elendig imod Tjekkiet, og specielt ikke Sverige.
Gravatar

#167 The Insider 21 år siden

Jeg sagde nu han var 'dårlig', ikke ligefrem 'helt elendig' :-) Og jeg må give Morten Olsen ret i, at Gravesen var dårlig mod Sverige. Det kan du så være uenig med, det er helt fint med mig. Og jeg nævnte Sverige og Tjekkiet kampen, jeg har ikke bashet ham for hans indsats i kampen mod Bulgarien. Ja, det er da en god ting at tage store chancer, men det er ikke det samme som slet ikke at tage nogle chancer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#168 ks 21 år siden

Flot kamp mellem Portugal og Holland, var satme dejligt at se Figo rejse sig til noget der lignede fordums styrke, specielt i første halvleg. Jeg synes helt sikkert at det rigtige hold gik videre, så mangler vi bare Tjekkiet, det kunne da bliver en eminent finale mellem to hold som er præget af offensivt fodbold. Desuden dejligt at se at defensiv fodbold har tabt i år, via Italien, Tyskland osv, godt at se dem som viser de kan spille fodbold også vinder kampene!
Gravatar

#169 rimmer 21 år siden

Hmmm jeg tror du skylder hr. Helveg en undskyldning davenport. Han er den spiller ved hele EM der har har haft flest vellykkede afleveringer i forhold til forsøg. Og vi snakker for ALLE spillere. Nr. 2 er en haltende Zidane.
Go Thomas!!!
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#170 davenport 21 år siden

Det mener jeg altså ikke :)
Jeg synes ikke han kan spille, og slet ikke på det niveau, desværre. Som person virker han fin, men som spiller.. Nej!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: