Afsnittet idag som var Jubilæums afsnittet var 19 min. ca.
og det var ren nostalagi i starten, med små klip og en gennemgang af ændringerne med Themet (gremlins) og deres animerede intro'er.
Det var en ren hyggestund for mit vedkomne 8-)
Enig. Det var et meget hyggeligt afsnit idag, og fedt at se lidt tilbage på Troldspejlets historie helt tilbage til 1989, som jeg af gode grunde ikke kan huske :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
jeg kunne ikke finde hele afsnit af troldspejlet på hjemmesiden, da jeg ledte i går, i al fald... men måske en anden kan dirigere en idiot i den rigtige retning? =)
Det var et meget hyggeligt afsnit idag, og fedt at se lidt tilbage på Troldspejlets historie helt tilbage til 1989, som jeg af gode grunde ikke kan huske :)
Og med et kom jeg pludselig til at føle mig ret gammel... :/
Man kommer jo helt til at tænke på dengang i 1989 og mange år frem, hvor "Troldspejlet" var ugens højdepunkt. Programmet brugte meget filmmusik, når de anmeldte bøger eller Stegelmann var ude på reportage og så sad jeg altid og gættede hvilken film musikken var fra. Reportagen, fra der fly-kirkegård man kort ser i jubilæumsprogrammet, husker jeg stadig at brugte de musik fra Danny Elfmans score til "Midnight Run". Den menneskelig hjerne er en tåbelig ting :D
#21 elwood 16 år siden
Afsnittet idag som var Jubilæums afsnittet var 19 min. ca.
og det var ren nostalagi i starten, med små klip og en gennemgang af ændringerne med Themet (gremlins) og deres animerede intro'er.
Det var en ren hyggestund for mit vedkomne 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 Kruse 16 år siden
Enig. Det var et meget hyggeligt afsnit idag, og fedt at se lidt tilbage på Troldspejlets historie helt tilbage til 1989, som jeg af gode grunde ikke kan huske :)
#23 Michael Andersen 16 år siden
#24 filmz-TheNthDoctor 16 år siden
#25 Highland Park 16 år siden
Og med et kom jeg pludselig til at føle mig ret gammel... :/
Jeg fik heller ikke set programmet. Pokkers også.
#26 elwood 16 år siden
Det plejer altid og ku ses lidt senere på dr.dk
men ellers genudsende det den 7. om morgen så vidt jeg kan se. plejer være 12-12:10 de sender det.
Edit det kan faktisk ses allerede nu!
prøver lige med direct link.
Troldspejlet her skal så vælges programmet fra 31.01.09 så det er en genudsendelse, de nye afsnit er om lørdagen.
http://www.dr.dk/TV/TV+forside.htm
Hvis ikke det virker så læs følgende.
vælg TV i menu baren øverst oppe
Vælg se dr.dk TV
Vælg punktet programmer i fanebladene, og find troldspejlet i listen, og så er det som et af de første 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 tiany 16 år siden
#25 Du er ikke den eneste - nu mangler vi lidt aldersopmuntring fra Bruce
#28 Highland Park 16 år siden
Ser han aldrig "Troldspejlet"?
#29 dyg 16 år siden
#30 Michael Andersen 16 år siden
Man kommer jo helt til at tænke på dengang i 1989 og mange år frem, hvor "Troldspejlet" var ugens højdepunkt. Programmet brugte meget filmmusik, når de anmeldte bøger eller Stegelmann var ude på reportage og så sad jeg altid og gættede hvilken film musikken var fra. Reportagen, fra der fly-kirkegård man kort ser i jubilæumsprogrammet, husker jeg stadig at brugte de musik fra Danny Elfmans score til "Midnight Run". Den menneskelig hjerne er en tåbelig ting :D