Gravatar

#211 evermind 14 år siden

#210 Så skuffet, jeg blev, følte jeg mig nu mest udvidet i et vist andet rum. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#212 AP 14 år siden

#210 er det ikke tilladt, at synes at en film er ringe? jeg synes den er dårlig, og jeg har givet argumenter :-) det kan godt være, at der er en ide bag den her film, men det gør den ikke god i sig selv. Mht. scenen med kaffen, så siger jeg blot, at den på mig virker som en reklame - den har samme kvalitet/ikke-kvalitet. Det er et udtryk for at jeg mener, at scenen ikke fungerer..
Gravatar

#213 Lord Beef Jerky 14 år siden

#212 Det er ikke tilladt! Vi stopper ikke før du erkender at filmen er et mesterværk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#214 evermind 14 år siden

#212 Jeg er enig med dig i din vurdering af filmen, og jeg plejer at have den rigtige mening, så bare rolig! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#215 Lord Beef Jerky 14 år siden

"evermind" er bare et andet ord for "clown"!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#216 Highland Park 14 år siden

#214: Glem nu ikke at du har fået en hjerneblødning! ;)
Hvilket vel egentlig forekommer ret ofte hos zombier...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#217 evermind 14 år siden

#215 Hvis det dér er alvorligt ment, kan jeg ikke rigtig tage det sådan.
Gravatar

#218 evermind 14 år siden

#216 Det er bare hjernen, der ikke fungerer. Smagsløgene er der intet i vejen med. :)

Men fred med, at andre kan lide A.I., jeg syntes bare, den føltes unødigt lang og i sidste ende temmelig uinteressant.
Gravatar

#219 Highland Park 14 år siden

evermind (218) skrev:
#216 Det er bare hjernen, der ikke fungerer. Smagsløgene er der intet i vejen med. :)

Men er problemet i virkeligheden ikke, at du nægter at sætte tænderne i et syntetisk menneske og derfor finder filmens grundidé stærkt frastødende? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#220 evermind 14 år siden

#219 Nej, problemet er nok nærmere forstoppelsen halvvejs igennem måltidet. :D

Skriv ny kommentar: