Gravatar

#221 Lord Beef Jerky 14 år siden

#217 Nej for helvede da, jeg kunne da ikke forestille mig, nogen ville skrive noget så dumt i alvor =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#222 evermind 14 år siden

#221 Hehe, det hænder. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#223 Highland Park 14 år siden

#220: Hehe... de er skøre de zombier. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#224 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg tilslutter mig gerne, at A.I. er en dårlig film.. Og jeg mener decideret dårlig..

Det udtryk bruger jeg udelukkende om film som jeg stort set næsten intet husker af kun et par dage efter at have set den og som jeg på intet tidspunkt overhovedet har haft lyst til at gense..

Der har ikke været mange - til det er min shit-o-meter åbenbart for godt - men de findes dog.. Og A.I. er en af dem..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#225 MMB 14 år siden

Nummer 8 - Rain Man - 1988
Bilsælgeren Charlie Babbit, der er spillet af Tom Cruise, er typen, der tror han er bedre end alle andre. Efter hans fars død opdager han til sin store overraskelse, at hele hans fars fomue er testamenteret til sin ukendte bror. Chalie finder ud af, at hans bror er autist, og han beslutter at kidnappe ham fra institutionen for at få fat i halvdelen af hans penge, som han mener tilhører ham. Raymond Babbit, der bliver spillet af Dustin Hoffman, har aldrig været væk fra institutionen, og derfor bliver det hele lidt af et kaos.

Rain Man er en fantastisk film med en fantastisk hjertevarmende historie, der også indeholder drama og komedie. Det der gør, at filmen kommer så højt op, som den gør er Dustin Hoffman. Han spiller intet mindre end fantastisk som autisten Raymond Babbit. alene hans præstation gør filmen hver at se! Tom Cruise gør det også rigtig godt, men han er fuldstændig overstrålet af Dustin Hoffman, der lever sig 100% ind i rollen. Det er skuespil på meget højt plan, der ikke er set mange andre steder.

Det er en rigtig familiefilm, men på den gode måde. Det er en film, som alle både kan se, og det burde de også, for den er fantastisk!
Gravatar

#226 AP 14 år siden

Lord Beef Jerky (213) skrev:
Det er ikke tilladt! Vi stopper ikke før du erkender at filmen er et mesterværk!

haha, never going to happen ;-)

#225 aah, Rain Man .. den er go' - både historien og skuespillet :-) Dustin Hoffman er virkelig fremragende, og filmen viser også klart Tom Cruise fra hans bedre sider.
Gravatar

#227 Lord Beef Jerky 14 år siden

Meh, Rain Man er Forrest Gump før Forrest var Gump. For sentimental til mig, selvom jeg også er vild med Hoffman.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#228 elwood 14 år siden

You sir have a stone cold heart 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#229 Lord Beef Jerky 14 år siden

#228 Når det kommer til film, så har du sgu ret. Følelser skal være subtile og sentimentaliteten må ikke være påtrængende, ellers står jeg helt af. Det er nok netop på dette punkt jeg er allermest kritisk hvad angår film.
Gravatar

#230 Skeloboy 14 år siden

#229 - nui, så er der godt mange, mange, mange af mine favoritte du ikke ville kunne lide:)

The Notebook
Bridge To Terabathia
The Fountain
Grave of the Fireflies
Atonement
Cries And Whispers
Dancer In The Dark
En Sang For Martin
Kunsten At Græde I Kor
Million Dollar Baby
The Son's Room

osv osv