#326 - Du vil ikke fortryde dit køb og da slet ikke til 25,-
Jeg ved ikke om jeg kommer med en, jeg er rimelig imponeret over at i andre har kunne kategorisere alle de film i en rækkefølge og det er fed underholdning, men jeg ved ikke om jeg fyrer en af (altså en topliste).
Men jeg kan lave en top 1 her for dig:
1. Terminator 2.
Hvis jeg skulle lave en liste, ville jeg allerede her ved 2. pladsen være i tvivl.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Meget højt, men det er svært at sige, for lige efter min nr. 1, er der så mange fede film der kæmper om de næste 30-40 pladser. det er lige før jeg bliver hooked på at lave en liste.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Er helt sikker på at jeg skrev og mente 3 - men jeg var endda gavmild; den er nok tættere på en 2'er. Dog har jeg lovet mig selv (og en masse andre) at give den en chance mere.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Et af problemerne jeg havde med den var at en eller anden idiot havde afsløret plottet/slutningen for mig - det ødelagde fornøjelsen og jeg så hele filmen igennem mens jeg hele tiden tænkte; "Selvfølgelig" og "det er da åbenlyst" :/
Men der var da stadig mange fede scener og Norton og Pitt er begge geniale i filmen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#331 HonoDelLoce 14 år siden
Really? Du tror ikke du ramte forkert ?
3 ligger trods alt lige under 6 på et num-pad :P
#332 Åkepool 14 år siden
Jeg ved ikke om jeg kommer med en, jeg er rimelig imponeret over at i andre har kunne kategorisere alle de film i en rækkefølge og det er fed underholdning, men jeg ved ikke om jeg fyrer en af (altså en topliste).
Men jeg kan lave en top 1 her for dig:
1. Terminator 2.
Hvis jeg skulle lave en liste, ville jeg allerede her ved 2. pladsen være i tvivl.
#333 MMB 14 år siden
Ingen Scorsese film, der er 6/6? :)
Det overraskede også mig, at der var hele to, der kun gav Fight Club 3/6. :P
Hvor ville 1'eren ca. komme på listen?
#334 Åkepool 14 år siden
Meget højt, men det er svært at sige, for lige efter min nr. 1, er der så mange fede film der kæmper om de næste 30-40 pladser. det er lige før jeg bliver hooked på at lave en liste.
#335 MMB 14 år siden
Så kom i gang! :P
#336 Lord Beef Jerky 14 år siden
#337 MMB 14 år siden
Tak tak. :P Og tak fordi du gad bumpe min tråd. :D
#338 wimmie 14 år siden
Nope...for jeg har ikke num-pad på min bærbare ;)
Er helt sikker på at jeg skrev og mente 3 - men jeg var endda gavmild; den er nok tættere på en 2'er. Dog har jeg lovet mig selv (og en masse andre) at give den en chance mere.
#339 MMB 14 år siden
Tvivler på du kommer til at synes bedre om den. Jeg var i hvert fald allerede opslugt første gang.
#340 wimmie 14 år siden
Et af problemerne jeg havde med den var at en eller anden idiot havde afsløret plottet/slutningen for mig - det ødelagde fornøjelsen og jeg så hele filmen igennem mens jeg hele tiden tænkte; "Selvfølgelig" og "det er da åbenlyst" :/
Men der var da stadig mange fede scener og Norton og Pitt er begge geniale i filmen.