Gravatar

#341 HonoDelLoce 14 år siden

wimmie (340) skrev:

Et af problemerne jeg havde med den var at en eller anden idiot havde afsløret plottet/slutningen for mig - det ødelagde fornøjelsen og jeg så hele filmen igennem mens jeg hele tiden tænkte; "Selvfølgelig" og "det er da åbenlyst" :/

Men der var da stadig mange fede scener og Norton og Pitt er begge geniale i filmen.

Det problem kan jeg hurtigt fikse.. Har du nogensinde hørte om et lille kirurgisk indgreb, også kendt som "det hvide snit" ?

Så glemmer du alt om spoilede afslutninger - og måske lidt om tilbageholdelse af savl og sådan..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#342 Skeloboy 14 år siden

Jeg skal også have set Fight Club igen...så vil den nok ende på 4/6 :)
Gravatar

#343 BN 14 år siden

honodelloce (341) skrev:
wimmie (340) skrev:

Et af problemerne jeg havde med den var at en eller anden idiot havde afsløret plottet/slutningen for mig - det ødelagde fornøjelsen og jeg så hele filmen igennem mens jeg hele tiden tænkte; "Selvfølgelig" og "det er da åbenlyst" :/

Men der var da stadig mange fede scener og Norton og Pitt er begge geniale i filmen.

Det problem kan jeg hurtigt fikse.. Har du nogensinde hørte om et lille kirurgisk indgreb, også kendt som "det hvide snit" ?

Så glemmer du alt om spoilede afslutninger - og måske lidt om tilbageholdelse af savl og sådan..

Og bare rolig, wimmie, Will "Gøgereden" Sampson kommer først og kvæler dig med en pude, når filmen er færdig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: