Gravatar

#11 Bruce 14 år siden

#10 Ja jeg har sikkert prøvet de fleste variationer :) Jeg kan bedst lige den "gennemrørte", ellers er sukker/honning jo overflødig og ødelægger blot whiskyen til sidst. Fik iøvrigt en fantastisk Irish Coffee i Thailand. Honning og whisky kom i til sidst, blandet sammen tilsat ild og så hældt ned i glasset gennem flødeskum 1 meter oppefra. En lang tynd ildstråle. Derefter 2 cl Kahlua ovenpå og så var glasset chokoladekarameliseret. i kanten. Uhmmm.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#12 Djibyman 14 år siden

Jeg har stadig ikke mødt en kop kaffe jeg ikke kunne drikke, jeg siger ikke de alle var lige gode, men de var alle drikke bare;-)

Bruce (9) skrev:
Irish Coffee er rigtig godt, men jeg sværger til [url= måde[/url] og især skal man lægge mærke til flødeskummet, som de fleste har det med at gøre for tyk. Også jeg, inden jeg så denne video og det giver en anden og mere fyldig smag, når man drikker op gennem flødeskummet. Sugerør er bandlyst.

Det tror jeg skal prøves.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#13 elwood 14 år siden

De herre Will and Norm fra Tested

De er også store kaffe nyder (jeg er ikke selv kaffedrikker, men nyder deres videoer aligevel) Og de prøver alle mulige sjove ting til og lave kaffe med, meget underholdende og se.

bare søg på coffe på deres side under video's.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Wangsgaard 14 år siden

[url= Kaffe[/url]

Jeg elsker kaffe! Drikker for det meste sort kaffe, men hvis jeg er ude drikker jeg tit en cappuccino.

For mig går min skolegang hånd i hånd med kaffe, uden den ville jeg nok ikke få så mange rapporter skrevet eller kunne læse hver dag når jeg har eksamensperiode.

Men jeg kan dog godt få for meget kaffe. Hvis jeg som nu har skrevet en opgave i lang tid og ikke kan tænke om morgen få jeg har fået 2 store kopper kaffe, ved jeg at jeg skal trappe ned. Så tager jeg gerne en måneds tid uden at drikke kaffe. :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg elsker også kaffe!

Sort kaffe - en stærk, frisklavet Nescafe Intenso er den ENESTE måde jeg kan vågne på :)

Jeg har også altid sværget til sort kaffe, og nægtet at sætte munden til krus indeholdende alskens former for underlige mælke-blandinger osv..

Men da min kære moder så fik sådan en Nescafe Dolce Gusto-maskine i julegave, må jeg indrømme, at jeg gik over til The Dark Side.. Der gik ikke særligt længe før jeg selv blev nødt til at anskaffe mig sådan en maskine!

Jeg skal stadig have sort kaffe - og masser af det - helst helt indtil middag.. Men når så uret runder middag, går jeg gerne over og drikker en lidt mildere form - f.eks. noget cappuccino, og om aftenen HEEELT over i den homo'ske boldgade alá Cafe au Lait eller Cafe Latte.. Det er ikke så hårdt ved maven - og ej heller ved søvnløsheden ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 MOVIE1000 14 år siden

Hader kaffe, giv mig en hellere en kop varm kakao.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Wangsgaard 14 år siden

#16 BLASFAMI

And get the hell out :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18 Neranders 14 år siden

MOVIE1000 (16) skrev:
Hader kaffe, giv mig en hellere en kop varm kakao.

Enig. Eller the. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#19 Tommy Kristensen 14 år siden

Kilgore: Smell that? You smell that?
Lance: What?
Kilgore: Coffee, son. Nothing else in the world smells like that.
[kneels]
Kilgore: I love the smell of coffee in the morning. You know, one time we had a hill bombed, for 12 hours. When it was all over, I walked up. We didn't find one of 'em, not one stinkin' dink body. The smell, you know that freshly ground coffee smell, the whole hill. Smelled like
[sniffing, pondering]
Kilgore: victory. Someday this war's gonna end...

Eller måske det var napalm, whatever... Hvis man elsker kaffe, så skal man gøre sig selv den tjeneste at styre uden om "hyldekaffe", hvor kaffen er malet og hældt på pose engang i det forrige århundrede... Nye ristede bønner, og så få det malet når man skal bruge det - det giver en hel anden smagsoplevelse. Ikke at det andet ikke kan drikkes. men når det andet nu ikke er specielt dyrere og næsten lige så tilgængelig - så er der ingen undskyldning :)
Gravatar

#20 elwood 14 år siden

Åh åh... Jeg tror snart The Insider kigger ind i tråden her...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: