Hey alle kaffe elskere. Stor filmkunst hænger sammen med hang til kaffe. Det ved vi alle jo. Men der er behov for at sætte mere fokus på kaffe og måske også oplyse om gode tilbud. F.eks. fik jeg fornylig 4 poser Princip kaffe for halv pris i Føtex. Det vil jeg ikke sige nej til igen, så lad os bruge denne til at snakke om den eksklusive smag.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg siger hver ting til sin tid. Jeg kan sagtens tage kaffen i alle variationer. Latten ER dog for "mælket". Derudover så er de ting, man putter i kaffen for at skabe en Irish Coffee, ikke smagsforringende :)
Ok, Irish Coffee gælder heller ikke i den kategori :P
Jeg aner intet om kaffe udover jeg elsker smagen, og så stærk og sort som muligt.
Sjovt, jeg begyndte først at virkelig kunne lide kaffe efter jeg begyndte at elske de helt mørke øl for mange år siden, ens smagsløg vokser med opgaven :)
Dem der propper mælk, sukker eller andre former for smagsforringende ting i deres kaffe, skal finde en anden drik.
Mine 2 cent :P
Det kan jeg gå med til, men min gamle chef som lavede tynd kaffe, hvor efter han lavede en half-half med kold vand!!!... så kan man ligeså godt lade vær.
Café Noir eller Peter Larsens i hele bønner. Den skal naturligvis være sort som midnat på en måneløs nat... Så sort, at den vil gøre selv Dale Cooper stolt.
Irish Coffee er rigtig godt, men jeg sværger til [url= måde[/url] og især skal man lægge mærke til flødeskummet, som de fleste har det med at gøre for tyk. Også jeg, inden jeg så denne video og det giver en anden og mere fyldig smag, når man drikker op gennem flødeskummet. Sugerør er bandlyst.
Den prøver jeg næste gang, men der er så mange måder :P
Nogle vil svine dig til hvis du ikke rører som han gør, de siger drik først kaffe/fløden og til sidst nyder du så den varme whiskey som har lagt sig på bunden.
#1 Bruce 14 år siden
#2 chronaden 14 år siden
Mine 2 cent :P
#3 Bruce 14 år siden
#4 chronaden 14 år siden
Jeg aner intet om kaffe udover jeg elsker smagen, og så stærk og sort som muligt.
Sjovt, jeg begyndte først at virkelig kunne lide kaffe efter jeg begyndte at elske de helt mørke øl for mange år siden, ens smagsløg vokser med opgaven :)
#5 Bruce 14 år siden
#6 tiany 14 år siden
Det kan jeg gå med til, men min gamle chef som lavede tynd kaffe, hvor efter han lavede en half-half med kold vand!!!... så kan man ligeså godt lade vær.
#7 Antlion 14 år siden
#8 duuk74 14 år siden
!!
#9 Bruce 14 år siden
#10 chronaden 14 år siden
Den prøver jeg næste gang, men der er så mange måder :P
Nogle vil svine dig til hvis du ikke rører som han gør, de siger drik først kaffe/fløden og til sidst nyder du så den varme whiskey som har lagt sig på bunden.