For et par måneder siden fik jeg [url= 1979 Flash Gordon Animated Series[/url] på DVD. Nogle kan ikke lide den serie, men jeg har altid elsket den, eller ihvertfald 1. sæson af den.
Jeg kunne bare godt lide håndværket i serien: baggrundene, lydende og billederne. SAmtidig elsker jeg bare sci fi tegnefilm.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Jeg prøver at huske på en tv serie (tror det var en mini serie) der kørte på DR engang i 90'erne mener jeg det var.
Den var meget primitiv effekt mæssigt, den handlede om nogle terrorist folk/onde personer
Som blev besejret af nogle unger, ungerne havde den fælles interesse at de legede med fjernstyrede Fly, helicopter og biler, og de brugte dem til at besejre skurkene med.
Kunne godt tænke mig at finde ud af hvad den hed bare for sjov skyld.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe jeg kan med 99 % sikkerhed sige det ikke er den, tror den var britisk, de snakkede hvertfald ikke dansk, Sorry "mindrer" detalje jeg ikke fik med fra start af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 Yoda 18 år siden
Suveræn serie, i øvrigt.
#92 Æsop9000 18 år siden
Nogle kan ikke lide den serie, men jeg har altid elsket den, eller ihvertfald 1. sæson af den.
Jeg kunne bare godt lide håndværket i serien: baggrundene, lydende og billederne. SAmtidig elsker jeg bare sci fi tegnefilm.
#93 Yoda 18 år siden
Jeg er klart i samme båd som dig. Det er en herlig er en herlig serie.
#94 dh-ad 18 år siden
#95 filmz-Narniabæver 18 år siden
http://www.80scartoons.net/toons/denver.html
#96 Æsop9000 18 år siden
#97 elwood 18 år siden
Jeg prøver at huske på en tv serie (tror det var en mini serie) der kørte på DR engang i 90'erne mener jeg det var.
Den var meget primitiv effekt mæssigt, den handlede om nogle terrorist folk/onde personer
Som blev besejret af nogle unger, ungerne havde den fælles interesse at de legede med fjernstyrede Fly, helicopter og biler, og de brugte dem til at besejre skurkene med.
Kunne godt tænke mig at finde ud af hvad den hed bare for sjov skyld.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 lyspunkt 18 år siden
Linket er vist den klippede udgave. Den kom oprindeligt som 6 afsnit
#99 Yoda 18 år siden
Der er cover-foto til den klippede udgave HER
#100 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"