Gravatar

#91 Yoda 18 år siden

Suveræn serie, i øvrigt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#92 Æsop9000 18 år siden

For et par måneder siden fik jeg [url= 1979 Flash Gordon Animated Series[/url] på DVD.
Nogle kan ikke lide den serie, men jeg har altid elsket den, eller ihvertfald 1. sæson af den.

Jeg kunne bare godt lide håndværket i serien: baggrundene, lydende og billederne. SAmtidig elsker jeg bare sci fi tegnefilm.

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#93 Yoda 18 år siden

Jeg er klart i samme båd som dig. Det er en herlig er en herlig serie.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#94 dh-ad 18 år siden

Jeg savner En By i Provinsen, den originale Rejseholds-serie. Hvorfor bliver den aldrig genudsendt?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#95 filmz-Narniabæver 18 år siden

Denver, The Last Dinosaur fra TV Danmark

http://www.80scartoons.net/toons/denver.html
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#96 Æsop9000 18 år siden

[url= 009[/url] så jeg også meget da jeg var lille.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#97 elwood 18 år siden

Har en lille opgave ang. en serie.

Jeg prøver at huske på en tv serie (tror det var en mini serie) der kørte på DR engang i 90'erne mener jeg det var.

Den var meget primitiv effekt mæssigt, den handlede om nogle terrorist folk/onde personer

Som blev besejret af nogle unger, ungerne havde den fælles interesse at de legede med fjernstyrede Fly, helicopter og biler, og de brugte dem til at besejre skurkene med.

Kunne godt tænke mig at finde ud af hvad den hed bare for sjov skyld.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#98 lyspunkt 18 år siden

Det lyder som Guldregn
Linket er vist den klippede udgave. Den kom oprindeligt som 6 afsnit
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#99 Yoda 18 år siden

Ja, jeg tænkte også Guldregn

Der er cover-foto til den klippede udgave HER
Gravatar

#100 elwood 18 år siden

Hehe jeg kan med 99 % sikkerhed sige det ikke er den, tror den var britisk, de snakkede hvertfald ikke dansk, Sorry "mindrer" detalje jeg ikke fik med fra start af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: