Gravatar

#101 Yoda 18 år siden

Lidt serie-info:

Numb3rs: Season 3 kommer på reg.1 den 18. september: Cover-art

Bones: Season 2 kommer på reg.1 den 11. september: info om udgivelse

Og volume 1 & 2 af første sæson af Men in Black: The Animated Series udkommer på britisk reg. 2 den 16. juli: Cover-art
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#102 NightHawk 18 år siden

# 101 -

Ahh, ser ver nice ud ang. Bones. Er næsten færdig med sæson 1, og den har overgået alle forventninger. Alle i castet spiller overbevisende, mordgåderne er interessante og medrivende og humoren sidder lige i skabet uden på nogen måde at virke plat eller påtaget. Supercool serie.

Mht. David Boreanaz og Emily Deschanel's kemi og måde at ping'ponge dialogen på, ja så havde Laserdisken fuldstændig ret, når de beskrev det som David & Maddies i Moonlightning. Man ku' også sagtens få flashbacks til Mulder & Scully og deres sarkastiske bemærkninger til hinanden.

Sad og hørte kommentarsporet med Boreanaz og Deschanel på afsnittet Two Bodies In The Lab igår og her kan man tydeligt fornemme, at de fungere rigtig godt sammen. Det lyder som om de har kendt hinanden siden børnehaven, sådan som de sidder og joker hinanden konstant. Det kan anbefales at bruge tid på.

Fedt at se at serien indtil videre fortsat har fået det grønne lys. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#103 Yoda 18 år siden

Ja, jeg er også blevet helt bidt af serien - Boreanaz er supercool. Jeg er lige blevet færdig med første sæson af Bones og regner med at begynde på tredje sæson af Angel i aften. Glæder mig under alle omstændigheder til anden sæson af Bones kommer i handlen :-)

I øvrigt har denne tråd udviklet sig fra ikke kun at omhandle "glemte serier", men serier generelt - så jeg kan meget passende lige smide lidt mere serie info på banen ang. kommende dvd-udgivelser :-)

Lost - Season 3 Cover-art & info
Ugly Betty - Season 1 Cover-art & info
Grey's Anatomy - Season 3 Cover-art & info
Desperate Housewives - Season 3 Cover-art & info
Supernatural - Season 2 Info
Smallville - Season 6 Info
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#104 jessup 18 år siden

Jeg vil gerne benytte lejligheden i denne tråd til at anbefale to nyere serier:

30 Rock: Den bedste runofthemill sitcom siden Seinfeld dvs. ingen doku stil, mock duko - Tina Fey og Alec Baldwin i topform og massere af mindre kendte komikere i topform. Jeg ved endnu ikke om der kommer en 2. sæson men denne serie er guld.

The Thick of it: en opdateret Yes, prime minister i doku stil - underspillet politisk satire i bedste BBC stil.
This is just until June
Gravatar

#105 NightHawk 18 år siden

# 103 -

Hehe, ret pudsigt ang. Angel sæson 3, jå så havde jeg faktisk også tænkt mig at fortsætte med serien i aften. Er foreløbig nået til afsnit 12. Du kan godt begynde at glæde dig, der sker 2 mega overraskelser allerede i første halvdel af sæsonen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#106 filmz-jonasgr 18 år siden

#104 Jeg tror vist der kommer en sæson mere 30 Rock. Alec Baldwin ville ud af sin kontrakt, men det har han ikke fået lov til. Så det tyder på at der kommer flere sæsoner.

Men når nu du siger, at det er den bedste serie indenfor genren sider Seinfeld, så kan den kun være rigtig god. Vandt Baldwin ikke også en Golden Globe for den.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#107 Yoda 18 år siden

Ja, afslutningen af anden sæson var lidt af en cliffhanger - glæder mig til at se, hvad Willow har at berette. Jeg håber, at serien kommer tilbage i vant stil, da jeg ikke brød mig specielt om de tre episoder, hvor Cordelia slynges til Lornes hjemplanet via portalen. Håber dog også, at Lorne får lidt mere screentime - han er ret fornøjelig :-)
Gravatar

#108 NightHawk 18 år siden

# 107 -

Kan sige så meget at Willows ankomst har noget med Buffy Sæson 5 at gøre. Nu ved jeg ikke hvor langt du er nået i "Buffy", men hvis du ikke har set slutningen på sæson 5, så vil jeg anbefale, at du venter med at se sæson 3 af "Angel", til efter sæson 5 af "Buffy". :)

Og glæd dig til et gensyn med Lorne. Der sker noget ret morsomt, på en ret sort humoristisk måde, vdr. ham og hans sted The Cantina. :)
Gravatar

#109 filmz-grev_michal 18 år siden

#105 og 107

Ja, jeg kan jo kun nikke ja og sige at jeg jo selv er en fan af serien hehe. Kunne være jeg skulle gense sæson 3 iaften bare for at være social ...sort of hehe :D
Gravatar

#110 NightHawk 18 år siden

# 109 -

Laver lige et par reviews her til weekenden af sæson 3 og så blir der nok også plads til et par afsnit af "Buffy" sæson 7, (16 & 17). Glæder mig ret meget til at se, hvad Whedon har fundet på til den store finale. :)

Skriv ny kommentar: