According to our friends in the industry, the opportunity will come on October 30th, which is CBS/Paramount's currently planned release date for Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition. The first and second season are most certainly going to be included on this set, and all hints point to the pilot being included as well. And here at TVShowsOnDVD, we've known for two years that excellent extras have been in-the-works for some sort of super-set, and this appears to be the one!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Imens vi alle venter i spænding på den kommende Indy-film, kan vi glæde os over, at der langt om længe er begyndt at ske noget med The Young Indiana Jones Chronicles
Således bliver den 23. oktober datoen, hvor vol. 1 af serien udgives på dvd - og hvilken udgivelse!
Udgivelsen kommer til at bestå af 12 - TOLV - dvd'er, med 649 min. Af ekstramateriale vil man bl.a. kunne finde historiske dokumentarer.
Den fabelagtige serie Northen Exposure udgives ligeledes som Complete Series i en udgave, der består af intet mindre end 26 blanke dvd-skiver - så har man masser af Alaska-sjov :-)
Jeg mindes en serie med Burt Reynolds i hovedrollen, som træner for en meget lille bys football-hold, hvor hans søn er eneste spiller med bare et gram talent... En rigtig feel-good serie, med masser af skæve personligheder og hyggelig humor...
Andre der mindes denne...?
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
#121 inflector 18 år siden
#122 elwood 18 år siden
Yep den har jeg også set en del gange.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 filmz-Narniabæver 18 år siden
#124 Yoda 18 år siden
Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition: KLIK
Snip fra info-teksten:
According to our friends in the industry, the opportunity will come on October 30th, which is CBS/Paramount's currently planned release date for Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition. The first and second season are most certainly going to be included on this set, and all hints point to the pilot being included as well. And here at TVShowsOnDVD, we've known for two years that excellent extras have been in-the-works for some sort of super-set, and this appears to be the one!
#125 Yoda 18 år siden
Imens vi alle venter i spænding på den kommende Indy-film, kan vi glæde os over, at der langt om længe er begyndt at ske noget med The Young Indiana Jones Chronicles
Således bliver den 23. oktober datoen, hvor vol. 1 af serien udgives på dvd - og hvilken udgivelse!
Udgivelsen kommer til at bestå af 12 - TOLV - dvd'er, med 649 min. Af ekstramateriale vil man bl.a. kunne finde historiske dokumentarer.
Men læs mere HER
#126 Yoda 18 år siden
Gilmore Girls - The Complete Series kommer i en udgave for feinschmekere...
Se box-art HER
#127 Yoda 18 år siden
Klik HER
#128 Yoda 18 år siden
Box-art og info om udgivelsen kan ses HER
#129 filmz-jonasgr 18 år siden
X-files er dog en god nyhed, selv om de sidste par sæsoner haltede noget.
'Cause I'm evil"
#130 filmz-maxhh 18 år siden
Andre der mindes denne...?
Mvh
MaxHH