Gravatar

#121 inflector 18 år siden

#120 heh ja den kan jeg godt huske, den har jeg stenet til mange gange i min spæde ungdom :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#122 elwood 18 år siden

Ahh Good old Alfred (Fra Batman)

Yep den har jeg også set en del gange.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#123 filmz-Narniabæver 18 år siden

Krypto the Superdog

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#124 Yoda 18 år siden

Det lader til, at vi får en "Complete Series" udgivelse af Twin Peaks spækket med lækkert ekstramateriale den 30. oktober i år.

Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition: KLIK

Snip fra info-teksten:

According to our friends in the industry, the opportunity will come on October 30th, which is CBS/Paramount's currently planned release date for Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition. The first and second season are most certainly going to be included on this set, and all hints point to the pilot being included as well. And here at TVShowsOnDVD, we've known for two years that excellent extras have been in-the-works for some sort of super-set, and this appears to be the one!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#125 Yoda 18 år siden

Lad os lige puste liv i denne tråd igen!

Imens vi alle venter i spænding på den kommende Indy-film, kan vi glæde os over, at der langt om længe er begyndt at ske noget med The Young Indiana Jones Chronicles

Således bliver den 23. oktober datoen, hvor vol. 1 af serien udgives på dvd - og hvilken udgivelse!

Udgivelsen kommer til at bestå af 12 - TOLV - dvd'er, med 649 min. Af ekstramateriale vil man bl.a. kunne finde historiske dokumentarer.

Men læs mere HER
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#126 Yoda 18 år siden

Og til fans af serien Gilmore Girls er der også godt nyt!

Gilmore Girls - The Complete Series kommer i en udgave for feinschmekere...

Se box-art HER
Gravatar

#127 Yoda 18 år siden

Den fabelagtige serie Northen Exposure udgives ligeledes som Complete Series i en udgave, der består af intet mindre end 26 blanke dvd-skiver - så har man masser af Alaska-sjov :-)

Klik HER
Gravatar

#128 Yoda 18 år siden

Ligeledes udgives der igen en samlet udgave af The X-Files - på 61 dvd'er!

Box-art og info om udgivelsen kan ses HER
Gravatar

#129 filmz-jonasgr 18 år siden

#126 Jeg troede da ellers at den serie stadigvæk kørte. Det er nok en udgivelse jeg vil fravælge, er ikke den store tilhænger af serien.

X-files er dog en god nyhed, selv om de sidste par sæsoner haltede noget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#130 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg mindes en serie med Burt Reynolds i hovedrollen, som træner for en meget lille bys football-hold, hvor hans søn er eneste spiller med bare et gram talent... En rigtig feel-good serie, med masser af skæve personligheder og hyggelig humor...

Andre der mindes denne...?

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."

Skriv ny kommentar: