Gravatar

#131 tiany 18 år siden

#129 gilmore girls stoppede i USA i foråret. I DK kører den endnu fordi Kanal 4 er snot langsomme til at få vist de sidste 10-12 afsnit.

Jeg er en stor tilhænger af serien og den boks skal jeg i hvert fald have når den kommer på region2
Valar morghulis
Gravatar

#132 Æsop9000 18 år siden

Er der nogle af jer der også kan huske den TV-serie på DR, der kørte i 80erne, som hed: "Omsen og Momsen". Med Tom Mcewen og Jess Ingerslev, og skrevet af Søren Kragh Jakobsen?
Den kommer nu på DVD:
http://www.dvdoo.com/ShowItem.aspx?ID=50506

Håber de ligger meget andet gammelt DR-materiale på DVD. Det er jo Dansk Kultur-arv.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#133 jessup 18 år siden

#132 - er der nogen der ved om Gotha Andersens Flid,Fedt og snyd er udgivet på dvd?
This is just until June
Gravatar

#134 davenport 18 år siden

Oh, det kunne være sweet!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 Yoda 18 år siden

Desværre! Endnu et dansk tv-klenoide, der ikke er udgivet endnu :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#136 dh-ad 18 år siden

Det må være Evening Shade.

Kørte om eftermiddagen, når jeg kom hjem fra skole. Simpelthen bare hyggelig. Og det øvrige cast var fantastisk: Michael Jeter, Ossie Davis, Charles Durning med mange flere!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#137 filmz-maxhh 18 år siden

Marilu Henner, ikke at forglemme... umm...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#138 Kisbye 18 år siden

Var der ikke på et tidspunkt snak om at digitalisere DRs arkiver?
Så burde det jo blive muligt at se at det gamle online.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#139 Yoda 18 år siden

Så er der cover-art til The Young Indiana Jones Chronicles

Den kan ses HER
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#140 Yoda 18 år siden

Tredje sæson af Diagnosis Murderer også på trapperne. Den kan købes 4. december: KLIK

Skriv ny kommentar: