Gravatar

#141 Yoda 18 år siden

Ligeledes kan fans af Beverly Hills 90210 glæde sige til december, hvor tredje sæson udkommer
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#142 Yoda 18 år siden

December byder også på den 10. sæson af Frasier: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#143 Yoda 18 år siden

Prison Break sendes ud på Blu-ray: KLIK

Ligeledes ryger Masters of Horror også ud på Blu-ray: Tjek Cover-art
Gravatar

#144 Yoda 18 år siden

Der er også kommet lidt bedre cover-art til den nye complete series af The X-Files som nævnt i #128: Se cover-art
Gravatar

#145 Yoda 18 år siden

Så er der godt, nostalgisk nyt for fans af de små blå med hvide huer....

Hanna Barbera sender The Smurfs - Season 1, Vol. 1 ud på dvd 4. december på reg.1: Se cover-art og læs detajler
Gravatar

#146 Yoda 18 år siden

Så kommer Miami Vice - The Complete Series på dvd. Alle fem sæsoner fordelt på 27 discs. Udgivelsen rammer handlen 13. november på reg.1 - se cover-art her
Gravatar

#147 Yoda 18 år siden

The Addams Family - The Complete Series udkommer ligeledes på reg.1 dvd den 13. november: cover-art
Gravatar

#148 Yoda 18 år siden

Lost goes Blu-ray - se cover-art
Gravatar

#149 NightHawk 18 år siden

# 143 -

Hvor god er Masters of Horror serien 1 samlet set ?

Har overvejet flere gange at købe det samlede boxset, men har holdt igen pga. rygter om at ikke alle film, sku' være af lige høj kvalitet.

Btw. Miami Vice - Complete Seies ser dæleme nice ud. Ku' godt finde på, at sælge de to første sæsoner jeg har stående til min bror og så købe den nye box med alligator lookalike skin inde i. Fed detalje. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#150 Yoda 18 år siden

Jeg har første sæson af Masters of Horror og kvaliteten af de små film er så som så - lidt spredt fægtning. Dog er der også nogle små perler imellem, så købet er ikke fortrudt. Bl.a. er Argentos Jenifer ganske ulækker ;-)

Ang. Miami Vice - The Complete Series, så er jeg glad for, at jeg endnu ikke har købt serien - for den box skal klart hjem på seriehylden ;-)

Skriv ny kommentar: