Jeg får så mange hug for dette her, men: Full Metal Jacket. Så den først for nylig, med tårnhøje forventninger om endnu et Kubrick-mesterværk, men hvor blev jeg dog overordentligt skuffet. 1. del af filmen er ganske underholdende, men 2. del er, i mine øjne, simplethen så kedelig at den trækker hele filmen ned. Til dens forsvar vil jeg ikke sige at det er verdens ringeste film, men ringe, det er den! Ihverfald i mine øjne. Sorry.
Men verdens faktisk ringeste film er en TV-film ved navn Maiden Voyage. Den er så ufrivillig sjov, at man helt glemmer at grine. En anden skandaløst latterlig film er The Creature Wasn't Nice med Leslie Nielsen. Også kendt som Naked Space.
#91 davenport 22 år siden
Det må have været fra en slags rest lager..
#92 20 år siden
#93 20 år siden
#94 Slettet Bruger [1244622267] 20 år siden
#95 gi-jones 20 år siden
#96 chronaden 20 år siden
#97 Slettet Bruger [1244622267] 20 år siden
Men det er altså helt håbløst med alt den spam lige for tiden...
#98 pulse83 20 år siden
Så den først for nylig, med tårnhøje forventninger om endnu et Kubrick-mesterværk, men hvor blev jeg dog overordentligt skuffet. 1. del af filmen er ganske underholdende, men 2. del er, i mine øjne, simplethen så kedelig at den trækker hele filmen ned. Til dens forsvar vil jeg ikke sige at det er verdens ringeste film, men ringe, det er den! Ihverfald i mine øjne. Sorry.
Men verdens faktisk ringeste film er en TV-film ved navn Maiden Voyage. Den er så ufrivillig sjov, at man helt glemmer at grine. En anden skandaløst latterlig film er The Creature Wasn't Nice med Leslie Nielsen. Også kendt som Naked Space.
#99 filmz-propagandapanda 20 år siden
Full Metal Jacket er så den bedste Kubrick film som jeg ser det. Synes da selvom 2. del af den er ret anderledes så synes jeg stadig den er fed.
Men der er ingen tvivl om verdens dårligste film...den er dansk og hedder Slim Slam Slum.
#100 lyspunkt 20 år siden