Gravatar

#101 aknot 20 år siden

Lucky Luke med og af Terence Hill
kilk på mig
Gravatar

#102 elwood 20 år siden

hey hey Reptilicus, er kult 8-)

nej en film som Turbulence tror jeg den hedder med hende kvinden der er uhh så pivet, men prøver aligevel at virke hård, da hun skal lande et fly efter og ha ordnet skurken, jeg krummer tær over den film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 Bohemian 20 år siden

Starship Trooper 2...behøver jeg sige mer'?
Håber seriøst at der bliver lavet en rigtig 2'er.
Hero of the Federation kunne minde om en fan film eller noget.
Free in serenity.
Gravatar

#104 lyspunkt 20 år siden

#102 OK, så vil jer gerne ophøje den til en film, der er så dårlig at den er kult.
Hvad så med Den røde tråd (den med shu-bi-dua) eller Kampen om den røde ko ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#105 elwood 20 år siden

kampen om den røde ko... kult, jeg morer mig hvertfald meget over den, fordi den tager så groft gaz på hele Morten K. filmene.

men den røde tråd kan vi godt sige ringe til.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#106 Spanner 20 år siden

Nyere film:
Alone in the Dark (Uwe Boll gør det igen)
White Noise (1½ time med en mand der ser på static)
Musketeer
Alexander

Ældre film:
Plan 9 From Outer Space (den er kult, men nøøj hvor er den ringe)
The Curse (Wil Wheaton gør sig selv til grin)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#107 filmz-Kadann 20 år siden

#106 -

Når vi nu er ved Ed Wood-film, så vil jeg vove påstanden at "Glen or Glenda" er dårligere end "Plan 9..". "Plan 9.." har trods alt en vis underholdningsværdi pga. de ekstremt dårlige effekter og det helt frygtelige skuespil.. "Glen or Glenda" er bare dårlig på alle fronter og kedelig samtidig med. Det eneste der faktisk underholder i den film er den enetale som Bela holder om en grøn drage, som overhovedet ikke giver nogen mening i forhold til filmens handling.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#108 e-male 20 år siden

Jeg synes en del af de film, der bliver nævnt, er dem hvor man har haft høje forventninger og så er blevet virkelig skuffet i forhold til disse efter at have set dem.
Jeg føler dog sagtens, at når jeg kommer sent hjem en fredag eftermiddag og bare har brug for at lægge mig ned og bruge så lidt hjernekapacitet som muligt, så kan en film som "Høj Pistolføring" være en ganske god film.

Jeg ser dog heldigvis ikke særlig mange dårlige film, synes jeg selv. Dette kan selvfølgelig også bare være et bevis på, at jeg absolut ingen filmsmag har ;)

Ikke desto mindre så jeg sidste sommer én film, der var så ringe, at jeg ikke vidste om, jeg skulle grine eller græde. Det var ikke, fordi jeg havde nogen forventninger til den overhovedet, jeg manglede bare noget at se på det tidspunkt. Men okay, den film jeg snakker om er "Soulplane".
Sjældent har jeg set så dødsyge karakterer, ringe skuespil, elendig dialog, åndsvag og forudsigelig historie og frem for alt det mest platte, ikke-underholdende humor, der kunne eksistere. :*(

Summa sumarum:
"Soulplane! Husk navnet og undgå det!!"
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#109 filmz-Bruce 20 år siden

Jeg er overhovedet ikke i tvivl. David Lynch's datter lavede "mesterværket" "Boxing Helena". Det var forhåbentlig hendes første, sidste og eneste film og et politi tilhold på 10 km mellem hende og et kamera burde være udstedt.

Mage til stinker, skal der ledes længe efter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#110 lyspunkt 20 år siden

Nok et eksempel på at Darwins Udviklingsteori ikke holder: at den næste generation skulle være mere udviklet/intelligent end den forgående:o)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: