Reservoir Dogs Brazil One Flew Over The Cuckoos Nest Godfather
...Nej, må hellere lade være. Jeg har en træls evne til at glemme alt om ekstremt ringe film, så jeg kan ikke rigtigt komme på nogle. Det skulle da være den nye Rollerball eller Hercules In New York. Sidstnævnte er dog så ringe, at den bliver god. Arnold da han var bedst!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Blade Runner har nu heller aldrig sagt mig noget, selvom det nu stadig ærgrer mig for jeres andres skyld at læse andetsteds her på siden at en mega-DVD-version måske ikke bliver til noget. Ved hvordan jeg selv ville ha det hvis en af mine yndlingsfilm blev behandlet sådan! Altså jeg mener, bare fordi man ikke synes at den ene version er fed behøver man jo ikke tilbageholde den for andre!? Sørgeligt sådan noget.
#18 - hvad er der dog i vejen med MIB? Synes selv den er ganske underholdende. Og godt nok er The 5th Element ikke den allerbedste film nogensinde, men synes dog stadig ikke den fortjener at blive placeret i bunden! Bestemt over middel! Tænkte på om du måske ikke kunne argumentere lidt for dine valg?! Bare af interesse... :-)
Synes desuden at DareDevil var super dårlig. Den var flot nok lavet, men synes bare at historien/plottet manglede lidt... Sad og så den første gang med en 6-8 venner og veninder, og da filmen var færdig blev vi alle enige om at det lidt havde været spild af vores tid...
#21 inflector 22 år siden
#22 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#23 El vez 22 år siden
xXx
Johnny English
Legally Blonde 2
#24 dyg 22 år siden
Reservoir Dogs
Brazil
One Flew Over The Cuckoos Nest
Godfather
...Nej, må hellere lade være. Jeg har en træls evne til at glemme alt om ekstremt ringe film, så jeg kan ikke rigtigt komme på nogle. Det skulle da være den nye Rollerball eller Hercules In New York. Sidstnævnte er dog så ringe, at den bliver god. Arnold da han var bedst!
#25 McPeter 22 år siden
#18 - hvad er der dog i vejen med MIB? Synes selv den er ganske underholdende. Og godt nok er The 5th Element ikke den allerbedste film nogensinde, men synes dog stadig ikke den fortjener at blive placeret i bunden! Bestemt over middel! Tænkte på om du måske ikke kunne argumentere lidt for dine valg?! Bare af interesse... :-)
Synes desuden at DareDevil var super dårlig. Den var flot nok lavet, men synes bare at historien/plottet manglede lidt... Sad og så den første gang med en 6-8 venner og veninder, og da filmen var færdig blev vi alle enige om at det lidt havde været spild af vores tid...
#26 Patriarch 22 år siden
#27 filmz-lbw 22 år siden
Og "The Penis Song" ... need I say more?
Memorable quotes:
"You’re too big to fit in here!"
"My body is a movie and your penis is the star"
#28 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0107333/
Føj! De sendte den på norsk TV2 kl. røv om natten.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#29 Patriarch 22 år siden
En anden pisse dårlig film...
Robocop 3
#30 HeavyClaus 22 år siden
Halv sov da jeg så den, mega ringe.