Gravatar

#131 Popeye 20 år siden

Den værste film jeg har set må nok være denne:
demon island
Om en totempæl der går amok ?????
Hold kæft hvor var den ringe.

En anden der er næsten lige så ringe er darkwolf. Her ser man dog et par bare bryster.

Men hold Jer langt væk fra disse to....føj!
...and then some
Gravatar

#132 davenport 20 år siden

Aprospos totempæl der går amok. Jeg kan huske da jeg var lille, at der i beta-lejebixen, var en film, hvor der var en pige der var spiddet på en pæl. Den gik gennem "hullet" og ud gennem munden, og billedet var taget i profil på en strand.

Nogen der ved hvad det kunne være for en syg film?

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#133 aknot 20 år siden

Gravatar

#134 davenport 20 år siden

Ja, det var det da vidst også. Jeg tjekkede lige Google for billeder. Fuck den ser vammel ud. (Det var nok en god idé jeg ikke lejede den dengang)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 aknot 20 år siden

De "smadre" (for at spise den) en skildpadde i den på et tidspunkt, det er det jeg husker som det klammeste, jeg har den vist stadig på vhs et eller andet sted, det kunne være man skulle gense den, selv om den sikkert stink idag, og ville passe godt ind i denne tråd :)
Gravatar

#136 Bohemian 20 år siden

#127 LOL! Den har jeg også set.. Hold kæft en elendig film, så elendig at jeg bare måtte se den færdig!

En anden ting ang. Starship Troopers 2. er det så ikke lidt ironisk at det er effektmageren fra 1'eren der instruerer en 2'er hvor effekterne er så vamle lavet at en commodore 64 ikke engang ville blive misundlig.
Og så det med de nye insekter der overtager folk...nøøøj det har vi slet ikke set før! Pisse uoriginalt.. Hader den film!
Free in serenity.
Gravatar

#137 filmz-Solevad 20 år siden

North - med Bruce Willis
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#138 filmz-sparrowed 20 år siden

Omega Doom...Så den kun pga Hauer..Men ringe er den.

Og så sættes der flere på listen senere.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#139 evermind 20 år siden

Hehe, ja den er ganske styg... den hed et eller andet afrikansk lydende så vidt jeg husker... Motura eller sådan noget... kan ikke huske det. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#140 chronaden 20 år siden

mit bud på være spiderman filmene
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: