Gravatar

#141 e-male 20 år siden

Det her er måske ikke verdens ringeste film, men den må bestemt være danmarks ringeste film:

"Bertram og Co."

Aldrig har jeg set så plat baby-humor. Jeg tror ikke engang børn vil finde den underholdende. Den var simpelthen alt for dum!
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#142 lyspunkt 20 år siden

#141 Du vil vel ikke indrømme at du har siddet og set sådan en gang skidt frivilligt ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#143 evermind 20 år siden

LOL - det er jo faren ved denne tråd. Der skal nok komme nogle fortalelser... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#144 e-male 20 år siden

Det er problemet ved kun at kunne tage DR1 og TV2, af og til kommer man til at se den værste gang poodoo! :(

Jeg må dog erkende at jeg ikke kunne få mig selv til se "Bertram og Co" færdig, der er grænser for hvor meget smerte et menneske kan tage.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#145 filmz-houseman 20 år siden

Tillad mig at smide denne film ud i plenum: Super Sucker [url=http://imdb.com/title/tt0293624/] . Kunne man ikke få nok af Jeff Daniels i dum og dummere for mange år siden er her chancen for at få styret sine lyster.

Spild af strøm, tid, liv. Kun sekunderet af ganske få film på denne klode (evt starship troopers 2)
Gravatar

#146 jessup 20 år siden

Det går helt i sort for dig #24 jeg til nød acceptere at du ikke synes at Godfather er verdens bedste film, men at det er en af de dårligste er helt galt. Er du sikker på at du ikke har haft en barndom som en dansebjørn ville være midsundelig på?:)
This is just until June
Gravatar

#147 filmz-renedif 20 år siden

fedt med en sober og let forståelig debat, jessup...thumbs up!
"im insane and your my inanity" -James Cole
Gravatar

#148 jessup 20 år siden

tak - et helt uventet kompliment
This is just until June
Gravatar

#149 dyg 20 år siden

#146 - Og da du jo så åbenlyst ikke kan se ironien i mit indlæg, tror jeg bare jeg lader være med at kommentere dit indlæg.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#150 JannikAnd 20 år siden

Det er jo fordi du ikke har ledsaget indlæget med: :) ;) :0) ;o)

Jeg kan ikke komme i tanke om flere.

Skriv ny kommentar: