Er enig i de mange scener der er nævnt, men vil da lige tage en enkle op nævne et par andre.
Saving Privat Ryan: Hvor tyskeren dræber amerikaneren med kniven. Jeg fik det helt dårligt af denne meget barske scene.
Face Off:
I flugtscenen fra fængslet. Da Archer løber op af trappen og smækker døren op til hans frihed, samtidig med at musikken kulminere, for derefter at finde ud af at han befinder sig på en boreplatform.
Forrest Gump: Genforeningen mellem Forrest og Jenny.
Armageddon: Scenen med den amerikanske præsidents tale i baggrunden, mens man ser gaderne som stort set er tomme for folk, som et symbol på, at de alle på dette tidspunkt lytter til præsidentens tale og videre da vi ser vores helte bevæge sig ud mod rumskibene.
The Trueman Show: Slutningen...
Boondock Saints: Scenen hvor de hænger ned fra loftet, men scenen foran huset er nu også rigtig fed.
#Det er også den scene jeg refererer til, der hvor jeg skriver scenen foran huset. Ville bare ikke gå i nogen detaljer. Beklager jeg ikke beskrev det ordentligt.
#121 Verbal 19 år siden
Saving Privat Ryan: Hvor tyskeren dræber amerikaneren med kniven. Jeg fik det helt dårligt af denne meget barske scene.
Face Off:
Forrest Gump: Genforeningen mellem Forrest og Jenny.
Armageddon: Scenen med den amerikanske præsidents tale i baggrunden, mens man ser gaderne som stort set er tomme for folk, som et symbol på, at de alle på dette tidspunkt lytter til præsidentens tale og videre da vi ser vores helte bevæge sig ud mod rumskibene.
The Trueman Show: Slutningen...
Boondock Saints: Scenen hvor de hænger ned fra loftet, men scenen foran huset er nu også rigtig fed.
Der Untergang:
#122 pulse83 19 år siden
#123 filmz-michaell 19 år siden
#124 Verbal 19 år siden