Gravatar

#151 filmz-ab 14 år siden

så må du hade mange folk, og gå med så meget had, er ikke sundt :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#152 HonoDelLoce 14 år siden

Har det lidt underligt med, at Agger nu krediteres selvmålet..

Javidst, den var ikke på vej i mål, før den ramte ham (som bestemmelserne siger er kriteriet for om det er hans eller ej) - til gengæld er han jo passiv og gør ingen aktiv indsats for at berøre bolden..

Omvendt synes jeg også det ville være synd hvis Poulsen 100% får skylden for den, da han jo rent faktisk IKKE header den mod mål..

Hvis nu de bare ku dele den - men det ville nok se sjovt ud på statistik-kortet ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#153 filmz-Martychris 14 år siden

Målet er jo virkelig uheldigt! Hvis Agger ikke havde været der, ville bolden have været væk! Så ville han have været dagens mand, hvis Agger havde ikke stået i vejen!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#154 filmz-jonasgr 14 år siden

Der var 21 millioner italienere som så gårsdagens kamp. Enormt pres og forventninger til Lippi.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#155 HonoDelLoce 14 år siden

Puh ha, han kan godt sparke til en bold, ham Ronaldo ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#156 filmz-ab 14 år siden

Ronaldo er en klasse for sig, kun overgået af Messi..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#157 HonoDelLoce 14 år siden

Det er fuldstændig sindssygt at han får gult kort der.. Der var klart frispark til Portugal og gult kort til ham elfenbenskystboen ..
Gravatar

#158 filmz-jonasgr 14 år siden

Ronaldo får den får de klammerier han er i bagefter, nu gad dommeren ikke se på det mere.

Elfenbenskysten har Afrikas klart bedste hold. Det er sgu lidt ærgerligt at de er gruppe med Portugal og Brasilien. Ikke fordi jeg ikke tror at de kan gå videre, men det er synd at skulle sige farvel til et af de tre hold allerede i indledende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#159 HonoDelLoce 14 år siden

jonasgr (158) skrev:
Ronaldo får den får de klammerier han er i bagefter, nu gad dommeren ikke se på det mere.

Jo tak, det er jeg fint klar over - men de "klammerier" opstår jo kun fordi dommeren ikke dømmer noget, og spasseren fra Elfenbenskysten derfor mener han er i sin gode ret til lige at svine Ronaldo til for diving - til trods for at det var et klokkeklart frispark..

I øvrigt har dommeren styr på ca. nada i den kamp.. Frisparket på Toure lige før, hvor dommeren står placeret 1,5 meter væk, og alligevel bare vinker "spil videre".. Hvad fanden sker der der? Siden hvornår er en stempling direkte på anklen blevet til "spil videre "?
Gravatar

#160 Skeloboy 14 år siden

Jeg tror sgu på Elfenbenskysten nu...de har spillet vildt godt i 2. halvleg og nu er Drogba kommet ind...vil gerne se dem videre

Skriv ny kommentar: