Jeg troede, det var en joke, da de lige skrev på BBC, at Portugal ligger nummer 3 på verdensranglisten. Men det gør de sgu. Jesus, hvor er den liste bare latterlig.... Men det har den trods alt også været længe. Kom så Elfenbenskysten!
EDIT: Og Danmark er #36 og Norge er #22! Hahahahaha! Åh gud...
Ah, Brassabold. Mærkeligt at tænke på at 11 spillere på banen er fuldstændig hjernevaskede. Jeg hørte i radioen at kampen sendes forskudt i Nord Korea, så de kan redigere det før zombierne skal se tv..
Jeg har iøvrigt en funktion på mit tv der hedder clear voice, der sorterer meget af de der vuslahorn fra.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sjovt som folk tror de ved en hel masse om Nord Korea, på baggrund af den upartiske, balancerede og frie vestlige presse.
Og nej den er ikke specifikt møntet på dig davenport, men jeg gad sgu godt læse og se en lang reportage omkring Nord Korea fra en pålidelig kilde.
Nå, 0-0 her ved halvleg, hvilket ikke overrasker mig synderligt - defensive hold er svære at spille imod, og de gule skal jo lige i gang, så målene skal nok komme.
Jeg er sikker på det er et godt sted at bo. Der er sgu aldrig nogen der har været hverken utilfredse eller undertrykte under et ultrakommunistisk styre. Og med en god mand som Kim Jong-Ill ved roret, kan det næsten ikke gå galt. Jeg hylder båder den imødekommenhed og realisme de møder os stakler her i Vesten med, og jeg skammer mig (igen) over at være et uvidende fæ, der kaster mig næsegrus for pressens åbentlyse fejlbarligheder. Undskyld...
Nå, ja -> ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 The Insider 14 år siden
EDIT: Og Danmark er #36 og Norge er #22! Hahahahaha! Åh gud...
#162 filmz-Martychris 14 år siden
Hahaha...
Det er da lidt vild der ikke er scoret endnu mellem elfenbenskysten og Portugal!
#163 davenport 14 år siden
Jeg har iøvrigt en funktion på mit tv der hedder clear voice, der sorterer meget af de der vuslahorn fra.
#164 loki 14 år siden
Og nej den er ikke specifikt møntet på dig davenport, men jeg gad sgu godt læse og se en lang reportage omkring Nord Korea fra en pålidelig kilde.
Nå, 0-0 her ved halvleg, hvilket ikke overrasker mig synderligt - defensive hold er svære at spille imod, og de gule skal jo lige i gang, så målene skal nok komme.
#165 davenport 14 år siden
Jeg hylder båder den imødekommenhed og realisme de møder os stakler her i Vesten med, og jeg skammer mig (igen) over at være et uvidende fæ, der kaster mig næsegrus for pressens åbentlyse fejlbarligheder.
Undskyld...
Nå, ja -> ;)
#166 HonoDelLoce 14 år siden
#167 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#168 davenport 14 år siden
#169 Kruse 14 år siden
#170 HonoDelLoce 14 år siden
Ja, de brasilianske backs er s'gu ligeglad med vinkler ! :D