Gravatar

#171 loki 14 år siden

Heh, ja jeg kunne ikke forestille mig at Nord Korea er et bedre (hvordan man så end definere det) sted at bo end lille Danmark, men på godt og ondt så ved vi ufattelig lidt om landet, og det tydeligt, at der er en masse dagsordner på spil.

1-0 - super mål!
www.peakoil.dk
Gravatar

#172 filmz-jonasgr 14 år siden

Det indtil videre svageste hold ved dette VM. Hold da fast de kommer ikke med særlig meget offensivt.

Men det er også et brasiliansk hold som ikke spiller så sprudlende som man engang husker dem for, men nu er det naturligvis også et svagt hold de spiller imod. Det bliver spændende at se dem imod bedre modstand i Elfenbenskysten og Portugal.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#173 Skeloboy 14 år siden

#172 - de har droppet den sprudlende stil. Som deres nye træner har sagt: 1. prioritet er at vinde, 2. prioritet er mange mål og så kommer underholdende fodbold
Gravatar

#174 davenport 14 år siden

Man kunne godt forestille sig at de ikke gir den fuld æderen i denne kamp, og sparer på kræfterne mod de bedre hold.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#175 filmz-jonasgr 14 år siden

#173 Jeps ved det godt :)

Og der er rigtig mange, især i Brasilien, som ikke er tilfredse med det. Han satser på folk der arbejder hårdt, hvilket nok er grunden til at Ronaldinho blandt andet ikke er med.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#176 davenport 14 år siden

Sådan !!! Nu kører det.
Gravatar

#177 Kruse 14 år siden

Fremragende aflevering af Robinho til Elano!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#178 davenport 14 år siden

Gad vide hvad en gennemsnitsspiller tjener pr. mål? Læste den der No Regrets af Tøffe, og i klub (men også i DBU-regi) gav et mål en god løn oveni det de i forvejen får.
Gravatar

#179 filmz-jonasgr 14 år siden

#174 Ja jeg håber på det. Men ja det er lidt svært at bedømme på sådan en kamp.

'Cause I'm evil"
Gravatar

#180 Kruse 14 år siden

Hold da op. Nordkorea scorede rent faktisk et ret flot mål :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: