Syntes ikke Brasilien spillede så dårligt som kommentatorerne fik det til at lyde. Det var en svær, første kamp mod et meget defensivt hold, og mon ikke det hele bliver lidt mere levende - ny spillestil til trods - mod især Portugal.
Sjovt som folk tror de ved en hel masse om Nord Korea, på baggrund af den upartiske, balancerede og frie vestlige presse.
Og nej den er ikke specifikt møntet på dig davenport, men jeg gad sgu godt læse og se en lang reportage omkring Nord Korea fra en pålidelig kilde.
Siden du nu antyder, at den vestlige presse ikke er pålidelig, så undrer jeg mig såre over, hvad du vil mene udgør en pålidelig kilde... og hvordan du vil vide, den er pålidelig, når nu den vestlige presse ikke er troværdig nok til at bekræfte eller afvise pålideligheden.
#184 Og hvis man ikke tror på ham, kan man jo bare se på hvor meget spilleren jublede. Målmanden var helt oppe på midten for at lykønske dem. Det var Yum Nam.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#181 davenport 14 år siden
#182 loki 14 år siden
#183 filmz-Claudius 14 år siden
Siden du nu antyder, at den vestlige presse ikke er pålidelig, så undrer jeg mig såre over, hvad du vil mene udgør en pålidelig kilde... og hvordan du vil vide, den er pålidelig, når nu den vestlige presse ikke er troværdig nok til at bekræfte eller afvise pålideligheden.
#184 Michael Andersen 14 år siden
#185 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#186 JannikAnd 14 år siden
#187 filmz-Bruce 14 år siden
#188 filmz-ab 14 år siden
#189 The Insider 14 år siden
#190 filmz-ab 14 år siden