Av for en lussing til Kim Jong-il og systemet. Gad vide hvor meget de får lov til at vide om den sag hjemme i Nordkorea. Det er ikke ligefrem god propaganda for systemet at blive så ydmyget.
Superflot fodbold af Spanien, der dog viste sig at have det modsatte problem af Portugal - Spanien spiller fantastisk flot, men er mildt sagt hamrende ineffektive foran mål. Jeg nåede at tælle fire kæmpechancer til Torres, mens Villa brændte straffespark. Det kan da kaldes et scoringsproblem, hvilket jeg ellers troede var danskernes fagområde...
Jeg tipper helt sikkert Uruguay + Mexico i den ene pulje, men den anden er temmelig åben. Argentina er jo selvskrevne, men det kan både blive Grækenland, Syd Korea og sågar Nigeria hvis de er tilstrækkelig heldige. Syd Korea ligger jo bedst pt, men jeg en ide om, at det alligevel bliver Grækenland som trækker det længst stå. Vi får se :)
#317 - jeg bliver også lidt længere på arbejdet i dag(går normalt, så jeg kan nå kampen kl. 16.00), men det det skal eddermame være nogle vilde kampe før Frankrigk kan gå videre. De skal vinde med min. 3 mål for at have en mulighed...og ikke engang der er de sikret.
Ja det var så første pulje og ganske som forventet - hvor er Frankrig dog fuld af fail, det er jo langt værre end Danmark.
Og mon ikke Uruguay er ganske godt tilfreds med både Grækenland, Syd Korea eller Nigeria som næste modstander; bør være overkommeligt som de har spillet.
#311 filmz-Claudius 14 år siden
#312 Skeloboy 14 år siden
#313 filmz-Claudius 14 år siden
#314 davenport 14 år siden
Hvis målmanden tager den er det iorden, men ikke at skyde ved siden af. (Han burde være god til det der fodbold)
Vel, Elkjær?
#315 filmz-Claudius 14 år siden
#316 davenport 14 år siden
#317 loki 14 år siden
Jeg tipper helt sikkert Uruguay + Mexico i den ene pulje, men den anden er temmelig åben. Argentina er jo selvskrevne, men det kan både blive Grækenland, Syd Korea og sågar Nigeria hvis de er tilstrækkelig heldige. Syd Korea ligger jo bedst pt, men jeg en ide om, at det alligevel bliver Grækenland som trækker det længst stå. Vi får se :)
#318 Skeloboy 14 år siden
#319 loki 14 år siden
Og mon ikke Uruguay er ganske godt tilfreds med både Grækenland, Syd Korea eller Nigeria som næste modstander; bør være overkommeligt som de har spillet.
#320 filmz-Claudius 14 år siden