Gravatar

#321 filmz-jonasgr 14 år siden

#320 Dem jeg kender - jo.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#322 loki 14 år siden

Tror aldrig jeg har set så stor en afbrænder... impressive, most impressive.
www.peakoil.dk
Gravatar

#323 Kruse 14 år siden

#322: Ja, den var satme vanvittig! Og så lader de ham endda tage et straffe bagefter. Heldigvis er han mere træfsikker på 11-meters afstand end han er på 2 meters afstand :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#324 davenport 14 år siden

Har altid haft en slags apati mod Maradona, men jeg må sige at han virker enormt sympatisk, sådan som han behandler sine spillere.

Men synes at mit HD feed på Kanal 9 hakker en del, og har gjort det gennem meget af turneringen.
Oplever andre det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#325 filmz-Bruce 14 år siden

davenport (324) skrev:
Men synes at mit HD feed på Kanal 9 hakker en del, og har gjort det gennem meget af turneringen. Oplever andre det?

Nej, jeg oplever ikke, at dit HD feed på Kanal 9 hakker!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#326 loki 14 år siden

Underlig kamp... "Flot" af Syd Korea, men Uruguay bør løbe dem totalt over enden.

#324 Ser Canal 9 via sputnik på en gaaaammel computer uden hak.
www.peakoil.dk
Gravatar

#328 filmz-Claudius 14 år siden

Ja, jeg undrer mig også. Hvordan undgår man at ramme det helt tomme mål fra to meters afstand, når målmanden er helt væk, og man modtager en helt, helt blød aflevering og har oceaner af tid? Det var sgu sværere at sparke den forbi end ind. Impressive indeed...

Og ja, det kræver godt nok mod at lade ham skyde straffe bagefter :)

http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#329 loki 14 år siden

Slovensk nedtur i overtiden avs! Og USA tog dermed førstepladsen...hm.. gad vide om Gruppe D kan spekulere i det, for alle vil nok hellere møde USA end England.
www.peakoil.dk
Gravatar

#330 Kruse 14 år siden

#329: Tjaaa, sådan som England har spillet ved VM indtil videre, tror jeg næsten at holdende fra Gruppe D er ligeglade om de møder USA eller England. Det har bestemt ikke været hverken kønt eller godt. Men jeg håber at England vågner op til ottendedelsfinalerne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: