#322: Ja, den var satme vanvittig! Og så lader de ham endda tage et straffe bagefter. Heldigvis er han mere træfsikker på 11-meters afstand end han er på 2 meters afstand :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, jeg undrer mig også. Hvordan undgår man at ramme det helt tomme mål fra to meters afstand, når målmanden er helt væk, og man modtager en helt, helt blød aflevering og har oceaner af tid? Det var sgu sværere at sparke den forbi end ind. Impressive indeed...
Og ja, det kræver godt nok mod at lade ham skyde straffe bagefter :)
Slovensk nedtur i overtiden avs! Og USA tog dermed førstepladsen...hm.. gad vide om Gruppe D kan spekulere i det, for alle vil nok hellere møde USA end England.
#329: Tjaaa, sådan som England har spillet ved VM indtil videre, tror jeg næsten at holdende fra Gruppe D er ligeglade om de møder USA eller England. Det har bestemt ikke været hverken kønt eller godt. Men jeg håber at England vågner op til ottendedelsfinalerne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#321 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#322 loki 14 år siden
#323 Kruse 14 år siden
#324 davenport 14 år siden
Men synes at mit HD feed på Kanal 9 hakker en del, og har gjort det gennem meget af turneringen.
Oplever andre det?
#325 filmz-Bruce 14 år siden
Nej, jeg oplever ikke, at dit HD feed på Kanal 9 hakker!
#326 loki 14 år siden
#324 Ser Canal 9 via sputnik på en gaaaammel computer uden hak.
#327 Highland Park 14 år siden
Signaler fra mobiltelefonen kan ødelægge antennesignalet, så folk med almindelig tv-antenne eller med et Boxer tv-abonnement ikke kan se tv.
#328 filmz-Claudius 14 år siden
Ja, jeg undrer mig også. Hvordan undgår man at ramme det helt tomme mål fra to meters afstand, når målmanden er helt væk, og man modtager en helt, helt blød aflevering og har oceaner af tid? Det var sgu sværere at sparke den forbi end ind. Impressive indeed...
Og ja, det kræver godt nok mod at lade ham skyde straffe bagefter :)
#329 loki 14 år siden
#330 Kruse 14 år siden