Gravatar

#331 filmz-jonasgr 14 år siden

#329 Jeg tror nærmere blot de spekulerer i at komme videre fra gruppen. Det er nemlig svært nok, som det ser ud i øjeblikket.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#332 wimmie 14 år siden

Hvordan gik det USA- Algeriet?

Jaja, lidt bidt kan man jo ikke lade være med at blive ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#333 Skeloboy 14 år siden

Det er en åben gruppe stadig...hvis Ghana f.eks. vinder, så er Tyskland nok ude...hvis Tyskland vinder, så er Ghana nok ude...

Hvis Serbien taber kan de snildt ryge ud

#332 - 1-0 til USA, scoret i overtiden
Gravatar

#334 Antlion 14 år siden

Jeg vil nu sige, at Serbien har en ret chance overfor Australien. Sidstnævnte spiller for det første meget middelmådigt, de har røde kort og ingen motivation (deres målforskel er meget høj, og de har dermed ingen god chance for at gå videre).
Gravatar

#335 wimmie 14 år siden

Ah ja, nu fandt jeg også lige resultatet. Er der ikke et sted hvor man hele tiden kan følge med i resultater?

Husbonden var sikker på at USA ville vinde 3-0 eller sådan noget, hehe... :p
Men imponerende at de lige nåede det.
Gravatar

#336 Skeloboy 14 år siden

#334 - ja, jeg går også ud fra de vinder. Australien er ikke et godt hold. Men det betyder så også, at Ghana eller Tyskland skal vinde...draw er nok til Ghana...jeg holder med Ghana...:)
Gravatar

#338 wimmie 14 år siden

Takker :D
Det er begrænset hvor jeg ser, men det er fint nok at kunne følge lidt med i resultaterne. Er dog lidt træls at jeg ikke kan se kampen i morgen - jeg havde aldrig troet at jeg skulle blive lidt bidt af den gale fodboldfeber meeeen vi har vel alle vores laster :p
Gravatar

#339 Antlion 14 år siden

Pis, så scorede Cahill for Australien. Serbien var ellers også tæt på at få mål med hovedstød før.
Gravatar

#340 The Insider 14 år siden

Andre tennisentusiaster herinde? Tjek TV2 Sport. History in the making. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende... og det kommer ingen af os andre her til i vores levetid formentlig.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: