Gravatar

#401 filmz-ab 14 år siden

2/6 stjerner til DK, samlet set over tre kampe. Man har ganske enkelt været dårlig.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#402 Sweetiebellefan 14 år siden

SATANS!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#403 mr gaijin 14 år siden

Min forlovede er superglad. Jeg burde være trist, men det kan jeg ikke rigtig være, når jeg ser hende juble over en japansk sejr over et udmærket europæisk hold under VM.

Japan fortjente uden tvivl den sejr. Nu må Danmark smide de gamle drenge af holdet og starte på en frisk med de unge til EM om to år.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#404 El vez 14 år siden

Jon Dal.. get out
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#405 wiseguy 14 år siden

El vez (404) skrev:
Jon Dal.. get out

Nej! Jon Dahl GET THE FUCK OUT!!

Jeg har knægte på U6 der er farligere foran et mål end ham! Men nej! tossen har da meddelt at han fortsætter - juhuuu!!! nu skal vi så vente 2½ år på, at han scorer igen, så han kan slå den der forpulede rekord. Ka vi ikke sende en check til Tyskland, så de lader ham score i den kommende venskabskamp - så vi ka få ham på pension!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#406 loki 14 år siden

At håbe;

"Håb er en tro på et positivt resultat i forbindelse med begivenheder og omstændigheder i ens liv. Håb er en følelse af, at noget ønsket kan ske, når udsigten ikke er dertil."

Opgiv håbet.

Personligt så passer det mig glimrende at vi ryger ud allerede nu, så vi dermed slipper for at høre mere om Det Dansk Fodboldlandshold og vores/deres chancer og muligheder under VM.

Vi havde aldrig en chance; måske en 1/8-finale eller, hvis bølgerne gik højt, en 1/4-finale, og hvis vi først nåede kvartfinalen, så kunne alt jo ske så længe bolden er rund, ik'?

Er det urimeligt, at folk først skal præstere før man begynder at heppe og håbe? Til sammenligning har Danmark jo stor succes i f.eks. håndbold, og dermed gjort sig fortjent til forventnings glæde.

Vi vandt EM92 på en finurlig kombination af held, sammenhold og defensivt spil, og derefter fik vi fine fornemmelser. Spillestilen blev lagt om til EM96, og resultatet blev da også derefter.

Defensivt spil er ofte uendeligt, dræbende kedsommeligt, men hvis dansk fodbold skal gøre sig nogen realistiske forhåbninger om bare middelmådig succes, så kræver det en radikal ændring af vores fodboldmæssig selvforståelse. Vi kan ikke konkurrerer med de store nationer (som f.eks. Italien høhø) på det tekniske niveau, men alligevel så prøver vi igen og igen.

Sandheden er, at der ikke er nogen løsning. Det lyder måske en kende pessimistisk, men jeg vil hellere opgive håbet end fastholde et falsk håb.
www.peakoil.dk
Gravatar

#407 Kruse 14 år siden

Hold da kæft! Jeg sidder og ser en smule af Spanien mod Chile, og jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige....Man kan rent faktisk høre fans synge...Og vuvuzuela-larmen er jo nærmest ikke-eksisterende i forhold til andre kampe. Hvor er det skønt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#408 The Insider 14 år siden

For fanden for en pinlig brøler, haha... kunne ellers være fedt at få spanierne sendt hjem!
War. War never changes.
Gravatar

#409 Kruse 14 år siden

Ja, det var godt nok ikke for kønt. Det er slemt nok at lave en placeringsfejl på et frispark som Thomas Sørensen, men jeg er glad for at han ikke lavede sådan en hjerneblødning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#410 Åkepool 14 år siden

Kruse (407) skrev:
Hold da kæft! Jeg sidder og ser en smule af Spanien mod Chile, og jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige....Man kan rent faktisk høre fans synge...Og vuvuzuela-larmen er jo nærmest ikke-eksisterende i forhold til andre kampe. Hvor er det skønt :)

Ja, en ren fornøjelse.

The Insider (408) skrev:
For fanden for en pinlig brøler, haha... kunne ellers være fedt at få spanierne sendt hjem!

Hov hov du, Spanien i finalen mod England :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: