Har lige fået mit burnout drivers licens i Paradise City og må sige at det har været en 110 % fed oplevelse hele vejen igennem. Men jeg er bestemt ikke færdig med at drøne rundt i gaderne endnu og hvis der stadig skulle være nogen derude, som endnu ikke har anskaffet sig spillet... SÅ GØR DET NU!!!
Blev der forresten ikke lavet en liste med nogle af Filmz medlemmernes psn id?
I så fald må i meget gerne tilføje mit: bloodyharry90
#104 Jeg har anmodet om at tilføjet dig som ven. Jeg har desværre ikke lige listen liggende, så det må vi have en anden til at finde frem. Men velkommen til broderskabet ;-)
min fætter var forbi i dag (forsinket føsdagsbesøg) og han gav mig professor layton and the curious village og Phoenix Wright Ace Atourney til min NDS + et gavekort til en DSi når den udkommer, så jeg har munterede mig med matematiske hovedbrud, og retssags dramaer i dag, de 2 spil er meget vanedanene.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så nærmer påskeferien sig med hastige skridt og så er det jo meget oplagt at udvide samlingen med et nyt spil. Spørgsmålet er jo bare, om det skal være GTA 4, Dead Space eller Resident Evil 5.
#101 Bony 16 år siden
#102 elwood 16 år siden
30 kr.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 Bony 16 år siden
#104 Bobby Singer 16 år siden
Har lige fået mit burnout drivers licens i Paradise City og må sige at det har været en 110 % fed oplevelse hele vejen igennem. Men jeg er bestemt ikke færdig med at drøne rundt i gaderne endnu og hvis der stadig skulle være nogen derude, som endnu ikke har anskaffet sig spillet... SÅ GØR DET NU!!!
Blev der forresten ikke lavet en liste med nogle af Filmz medlemmernes psn id?
I så fald må i meget gerne tilføje mit: bloodyharry90
#105 MuManden 16 år siden
Jeg har desværre ikke lige listen liggende, så det må vi have en anden til at finde frem.
Men velkommen til broderskabet ;-)
#106 Bobby Singer 16 år siden
#107 Kruse 16 år siden
#108 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#109 Bobby Singer 16 år siden
Doh! Hvordan kunne jeg dog overse det. Nå men tak anyways. :)
#110 Bobby Singer 16 år siden
Men hvad ville i anbefale til påskeferien?