Begge gode spil yep, jeg mener dog stadigvæk, selv om snakken er død'et lidt hen om det, at GTA IV er et spil man ikke må snyde sig selv for, Rockstar's realisering af en levende by, er efter min mening hel fantastisk, og det er klart den del der gør at jeg fra tid til anden vender tilbage til det.
så ja alle gode spil, men igen det kommer hel an på hvad du mest har lyst til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#116 - Jeg spillede også en del Wii i fredags sammen med et par venner. Wii Fit har en del rigtig sjove små spil, der passer perfekt til en aften med masser af øl (Det giver i hvert fald mange billige grin).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#111, 112 og 113 Tak for alle svarene og lige umiddelbart, tror jeg at det bliver et valg mellem GTA 4 eller Dead Space.
Jeg kan godt vente med at købe resident evil 5 til det falder lidt i pris.
Den eneste betænkelighed, som jeg har ved GTA 4 er bare at holdbarheden er alt for kort. Har nemlig hørt fra en del folk, som siger at der er alt for lidt at lave i spillet, efter at man har gennemført missionerne. Nogle siger ligefrem, at der er mere at lave i San Andreas end i GTA 4, efter at man har gennemført spillet. Så jeg er stadig lidt i tvivl lige på det punkt.
#111 DarkLight 16 år siden
#112 elwood 16 år siden
så ja alle gode spil, men igen det kommer hel an på hvad du mest har lyst til 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 Bony 16 år siden
#114 elwood 16 år siden
#115 Bony 16 år siden
#116 elwood 16 år siden
#117 dyg 16 år siden
#118 Bobby Singer 16 år siden
Tak for alle svarene og lige umiddelbart, tror jeg at det bliver et valg mellem GTA 4 eller Dead Space.
Jeg kan godt vente med at købe resident evil 5 til det falder lidt i pris.
Den eneste betænkelighed, som jeg har ved GTA 4 er bare at holdbarheden er alt for kort. Har nemlig hørt fra en del folk, som siger at der er alt for lidt at lave i spillet, efter at man har gennemført missionerne. Nogle siger ligefrem, at der er mere at lave i San Andreas end i GTA 4, efter at man har gennemført spillet. Så jeg er stadig lidt i tvivl lige på det punkt.
#119 Bony 16 år siden
#120 DarkLight 16 år siden