altså jeg synes nu der er rigeligt og lave i spillet, det rigtig der ik er så mange "oddjobs" heri, men du kan f.eks. stadigvæk jagte forbryder i politibil, eller ja du stjæler en politibil, og her kan du så gå på politiets computer og vælge og tage mod opgaver med at fange (læs skyd forbryder)
GTA IV er forøvrigt et pænt stort spil historie mæssigt.
Fik i øvrigt spillet lidt wanted igår, og selv om jeg høre atd et sku være så kort, så ko0rt, så more jeg mig nu herligt, Action Cover er en ting som er kommet for at blive, måden man kaster sig fra cover til cover er feed.
OG Curve The Bullet, har næsten samme coolness faktor som ens forvoksede kastestjerne i Dark Sector 8-)
Bare en skam man ikke selv bestemmer hvornår det sker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#121 Jeg tror jeg køber GTA 4, så kan jeg jo altid supplere med Dead Space til de sene nattetimer, hvis jeg da får lyst og tid til det, det kan jo godt være at GTA stjæler alt min tid. :D
Tro at jeg har spillet GTA4 i omkring 100 timer! og det tror jeg godt nok ikke at jeg har været i nærheden af i andre PS3 spil... Endnu ;-) Men det er da snart et stykke tid siden jeg fik gennemført duejagten, så jeg må snart se at få gennemført flyvehoppene også, så jeg kan udbygge min GTA4 trofæføring.
Lige nu er jeg jo i fuld gang med resident evil, som er sjovere/federe end jeg havde troet, men tror personligt ikke at den har samme holdbarhed som GTA4 i sidste ende. Men jeg er jo nok også lidt af en sucker for GTA spillene ligesom elwood.
Dead Space har jeg ikke prøvet. Jeg har ligesom udelukket det da jeg tror at jeg vil spille det i 10 min. for derefter at skulle have en pause fordi det er lidt for scary til mig ;-)
#Bony Jeg er ind imellem igang med at spille Unchared på sværreste sværhedsgrad, så inde for den nærmeste fremtid, så du er forhåbentlig ikke den eneste med en platin pokal :D Men syntes den fremkalder lidt stres og frustrationer ind imellem, når der er mange folk man skal skyde på een gang. :-/
#121 elwood 16 år siden
GTA IV er forøvrigt et pænt stort spil historie mæssigt.
Fik i øvrigt spillet lidt wanted igår, og selv om jeg høre atd et sku være så kort, så ko0rt, så more jeg mig nu herligt, Action Cover er en ting som er kommet for at blive, måden man kaster sig fra cover til cover er feed.
OG Curve The Bullet, har næsten samme coolness faktor som ens forvoksede kastestjerne i Dark Sector 8-)
Bare en skam man ikke selv bestemmer hvornår det sker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 Bony 16 år siden
#123 elwood 16 år siden
#124 DarkLight 16 år siden
#125 Bony 16 år siden
#126 Bobby Singer 16 år siden
Jeg tror jeg køber GTA 4, så kan jeg jo altid supplere med Dead Space til de sene nattetimer, hvis jeg da får lyst og tid til det, det kan jo godt være at GTA stjæler alt min tid. :D
#127 elwood 16 år siden
God fornøjelse i hvertfald.
#128 Kruse 16 år siden
#129 elwood 16 år siden
#130 MuManden 16 år siden
Men det er da snart et stykke tid siden jeg fik gennemført duejagten, så jeg må snart se at få gennemført flyvehoppene også, så jeg kan udbygge min GTA4 trofæføring.
Lige nu er jeg jo i fuld gang med resident evil, som er sjovere/federe end jeg havde troet, men tror personligt ikke at den har samme holdbarhed som GTA4 i sidste ende. Men jeg er jo nok også lidt af en sucker for GTA spillene ligesom elwood.
Dead Space har jeg ikke prøvet. Jeg har ligesom udelukket det da jeg tror at jeg vil spille det i 10 min. for derefter at skulle have en pause fordi det er lidt for scary til mig ;-)
#Bony
Jeg er ind imellem igang med at spille Unchared på sværreste sværhedsgrad, så inde for den nærmeste fremtid, så du er forhåbentlig ikke den eneste med en platin pokal :D
Men syntes den fremkalder lidt stres og frustrationer ind imellem, når der er mange folk man skal skyde på een gang. :-/