Vær også lige opmærksom på, at der altså er 25-35 timers varighed i selve missionerne i GTA IV. Det er sgu forbløffende længe i forhold til andre spil nu om dage! Derudover er der stadig mulighed for at "gå amok" som i de gamle GTA spil, men det er bare på en mere jordnær måde en fx San Andreas. Det gør det dog ikke mindre sjovt de første 50 gange. Derefter kan det godt være, at tiden løber fra spillet - men så har du sikkert også lagt godt 50 timer i det, hvilket må siges at være god værdi.
Dead Space er fabelagtigt, men også pisseskræmmende. Jeg håber, at du har hår på brystet, for ellers risikerer du at ende i min situation, hvor spillet står og samler støv halvvejs igennem, da jeg ikke altid er oplagt til at blive stresset af et spil :)
Jeg ville anbefale dem begge. To gennemførte spil på alle måder, og begge nogle af de bedste spil fra sidste år. Derudover kan begge vist fås til under £20, så for under 400kr kan du snuppe to af sidste års bedste titler. Det er sgu god værdi for pengene.
Så fik jeg gennemført "War Pigs" (Rock Band) på Hard på trommer for 2. gang og denne gang virkede det ikke nær så tilfældigt som første gang, hvor jeg var i det røde felt det meste af tiden...
Det er satme skæg at tæve på trommer! :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
I går aftes startede jeg på GTA IV og har også lige spillet det et par timer her i morges. Mit forløbige indtryk er nok... WAUW. Rockstar skal virkelig have ros for at have skabt en by fuldt med liv i gaderne, som vrimler med folk der render rundt og passer deres egen hverdag og bare det at stoppe op og observere omgivelserne er spændende, for der sker hele tiden noget nyt omkring en.
Så er der også lige det med bilerne, der har fået en lidt anderledes styring i dette spil, i modsætning til den styring der var i de andre spil, som rigtigt nok kræver lidt tilvænding, men jeg er så smut begyndt at lære det nu. Efter et par timers spil, må jeg sige, at jeg faktisk foretrækker den måde, som bilerne styres på i dette spil, fremfor de andre, man fornemmer virkelig at der er noget vægt, i mangel af et bedre ord, i bilerne. Man kan ikke bare lave skarpe sving, så let som ingenting, det gør også, at det føles lidt mere realistisk, når man kører i dem, i modsætning til Vice City og San Andreas, hvor bilerne godt kunne føles lidt legetøjsagtige.
Jeg glæder mig også til at få "leget" lidt mere med spillets euphoria fysik, som jeg ikke rigtig har fået gjort endnu, dvs. smadre ind i en større forsamling af uskyldige civile muhahaha, men det skal jeg nok få prøvet før eller siden.
Men ellers glæder jeg mig da også til at komme længere med selve historiedelen, som er den jeg primært fokusere på lige i øjeblikket og som sædvanlig er dialogen godt skrevet og indtalt, så det fejler bestemt heller ikke noget på det punkt.
Nå men det var bare lige mit umiddelbare indtryk, jeg skriver nok en længere tekst om det, når jeg engang har gennemført spillet, hvilket der nok kommer til at gå noget tid med, da jeg heller ikke gider at skynde mig igennem spillet, men spille det i mit eget tempo, så jeg virkelig kan nyde oplevelsen. :)
Jeg tager snart GTA IV op igen, da der er en masse trofæer jeg mangler. Især online trofæerne mangler jeg, men måske vi kunne mødes et par stykker og snuppe dem sammen?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#136 Det er sgu da fedt, at du også syntes det er alle pengene værd. Der er ikke noget mere irriterende end at kaste penge efter noget man ikke gider at spille i mere end en time.
#131 ks 16 år siden
Dead Space er fabelagtigt, men også pisseskræmmende. Jeg håber, at du har hår på brystet, for ellers risikerer du at ende i min situation, hvor spillet står og samler støv halvvejs igennem, da jeg ikke altid er oplagt til at blive stresset af et spil :)
Jeg ville anbefale dem begge. To gennemførte spil på alle måder, og begge nogle af de bedste spil fra sidste år. Derudover kan begge vist fås til under £20, så for under 400kr kan du snuppe to af sidste års bedste titler. Det er sgu god værdi for pengene.
#132 elwood 16 år siden
Hva med Far Cry 2, det var da dit ynglingsspil var det ikke ?
Hørte du bare elskede Instant respawn 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 ks 16 år siden
Jeg havde det sværere med den klodsede håndtering af våben, og de uendelige vandringer i øde ørkener til ingen verdens nytte :)
#134 elwood 16 år siden
Nåja og så den måde encounter med garanti kom hver gang men var ude og køre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 El vez 16 år siden
Det er satme skæg at tæve på trommer! :D
#136 Bobby Singer 16 år siden
Så er der også lige det med bilerne, der har fået en lidt anderledes styring i dette spil, i modsætning til den styring der var i de andre spil, som rigtigt nok kræver lidt tilvænding, men jeg er så smut begyndt at lære det nu. Efter et par timers spil, må jeg sige, at jeg faktisk foretrækker den måde, som bilerne styres på i dette spil, fremfor de andre, man fornemmer virkelig at der er noget vægt, i mangel af et bedre ord, i bilerne. Man kan ikke bare lave skarpe sving, så let som ingenting, det gør også, at det føles lidt mere realistisk, når man kører i dem, i modsætning til Vice City og San Andreas, hvor bilerne godt kunne føles lidt legetøjsagtige.
Jeg glæder mig også til at få "leget" lidt mere med spillets euphoria fysik, som jeg ikke rigtig har fået gjort endnu, dvs. smadre ind i en større forsamling af uskyldige civile muhahaha, men det skal jeg nok få prøvet før eller siden.
Men ellers glæder jeg mig da også til at komme længere med selve historiedelen, som er den jeg primært fokusere på lige i øjeblikket og som sædvanlig er dialogen godt skrevet og indtalt, så det fejler bestemt heller ikke noget på det punkt.
Nå men det var bare lige mit umiddelbare indtryk, jeg skriver nok en længere tekst om det, når jeg engang har gennemført spillet, hvilket der nok kommer til at gå noget tid med, da jeg heller ikke gider at skynde mig igennem spillet, men spille det i mit eget tempo, så jeg virkelig kan nyde oplevelsen. :)
#137 Bony 16 år siden
#138 MuManden 16 år siden
Det er sgu da fedt, at du også syntes det er alle pengene værd. Der er ikke noget mere irriterende end at kaste penge efter noget man ikke gider at spille i mere end en time.
Jeg er absolut med på sådan en tur.
#139 Bony 16 år siden
Men jeg sutter max i det spil, efter at jeg har holdt så lang en pause. Så fik dælme klø i multiplayer. :)
#140 Bony 16 år siden
Du må hellere snart komme igang, for jeg har lige indhentet dig. Nu har vi begge 43% fuldført i GTA IV.. ;)